וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה להסדר ההימורים בספורט יוצאת בקמפיין ל-2 מותגים חדשים

איילה צורף

27.4.2003 / 13:30

פובליסיס אריאלי, המטפל במותג ווינר, ינהל את ההחדרה; ביום שישי הקרוב תחליט המועצה להסדר ההימורים בספורט איזה משרד פרסום יזכה בתקציב הטוטו

המועצה להסדר ההימורים בספורט יוצאת בקמפיין ל-2 מותגים חדשים: מאצ' וטופ. הקמפיין, באמצעות פובליסיס-אריאלי, כולל סרטונים בטלוויזיה ותשדירי רדיו בהשקעה בהיקף מדווח של 300 אלף דולר.

מאצ' וטופ הם משחקים חדשים ממשפחת ווינר, שהושק לפני כשנה. הם מאפשרים הימור על משחק אחד בלבד, שבו ניתן לנחש את מבקיע השער הראשון, התוצאה המדויקת של המשחק ועוד. מהמועצה נמסר כי "בשנת פעילותו הראשונה הכניס ווינר כ-300 מיליון שקל, והתחזית היא כי שני המשחקים החדשים יגדילו את הכנסות המועצה ב-10%".

כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, ביום שישי הקרוב צפויה המועצה להסדר הימורים בספורט להחליט איזה משרד פרסום יזכה בתקציב הטוטו.

ביום שישי הקרוב תתכנס ועדת המכרזים, לאחר שתסיים לצפות בפרזנטציות של 3 המשרדים שעלו לשלב הגמר. "בפגישה יפתחו המעטפות בהן ההצעות הכספיות, ונקבל החלטה. המטרה היא לקבל החלטה כבר באותו היום. לכל המאוחר נודיע על הזוכה ביום ראשון", אמר דובר המועצה.

המשרדים שעלו לשלב הגמר, ושיציגו פרזנטציות הכוללות תוכנית למיתוג מחדש של משחקי הטוטו, הם שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, פוגל-לוין O&M ויהושע TBWA. הזוכה יקבל לידיו תקציב שנתי של כ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully