וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי קמינסקי ואסף בקר במו"מ מתקדם לרכישת הירחון "הורים וילדים" מעמי יכין

גולן פרידנפלד

27.4.2003 / 13:56

היקף העסקה עדיין לא נקבע; לעיתון מחזור מכירות של 12 מ' ש' בשנת 2002; לעיתון 20 אלף מנויים קבועים, ועל פי סקר TGI למגזין חשיפה של 200 אלף קוראים



אנשי העסקים אבי קמינסקי ואסף בקר, אשר רכשו לאחרונה את רשת MailBox, עומדים בפני רכישה נוספת: השניים נמצאים במו"מ מתקדם לרכישת מגזין "הורים וילדים" מידי המו"ל עמי יכין. השלמת העסקה כרוכה בהשלמת בדיקת נאותות.



סכום העסקה לא ידוע, אך ל-TheMarker נודע שמחזור ההכנסות של העיתון הסתכם ב-12 מיליון שקל בשנת 2002. לעיתון "הורים וילדים" כ-20 אלף מנויים, ועל פי סקר TGI למגזין חשיפה קבועה בהיקף של 200 אלף קוראים עם מיקוד בקרב נשים בגיל 24-35 בהיקף הגבוה מחשיפתן ל"מעריב".



בשנים האחרונות החל עיתון "הורים וילדים" לעשות שימוש נרחב במותג במגוון תחומים רלוונטיים לקהל המטרה בשיתוף עם גורמי ביטוח, מזון לתינוקות, ריהוט, ציוד וביגוד לתינוקות.



בקר וקמינסקי מתכוונים לאחר השלמת העסקה למתוח עוד יותר את המותג, ולהרחיב את שיתופי הפעולה של הירחון עם גורמים עסקיים נוספים. בינתיים חתם הירחון על הסכמים עם בתי חולים, קופות חולים וטיפות חלב, שהם הצומת העיקרי עם קהל היעד העיקרי של העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully