וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TTI ולוג'יקה יספקו טכנולוגיה לאורנג' בריטניה

גתית פנקס

27.4.2003 / 14:48

שווי החוזה מוערך ב-2.4-4 מיליון דולר; מאיר ליפשס, מנהל העסקים של TTI: "מקווים לשכפל ההצלחה גם בחוזים אחרים של אורנג' ולהמשיך השת"פ עם לוג'יקה"

חברת טי.טי.איי טלקום הישראלית רושמת חדירה ראשונה לחברת אורנג' ושיתוף פעולה ראשון עם האינטגרטורית לוג'יקה CMG: מהודעה שסיפקה לוג'יקה ביום רביעי שעבר עולה כי היא זכתה בחוזה לאספקת מערכת המבטיחה גילוי תקלות ופתרונן לחברת אורנג' UK. את האינטגרציה תבצע לוג'יקה, ואת המוצרים מספקת TTI הישראלית. ב-TTI מסרבים להסגיר את שווייה של העסקה, ואולם ההערכות הן ההכנסות יהיו 1.5-2.5 מיליון פאונד שהם 2.4-4 מיליון דולר.

אורנג', נזכיר, נמכרה לחברת פראנס טלקום על ידי האצ'יסון, והחוזה הנוכחי הוא אף חדירה ראשונה של TTI לפראנס טלקום. בעובדה זו, יכולה אולי לראות החברה הישראלית כפיצוי - גם אם מוראלי ופחות כספי - על אובדן לקוחתה הגדולה האצי'סון בבריטניה בפרויקט רשת הדור השלישי. קטיעת החוזה אף הגיעה למסדרונות בית המשפט, ולמעשה, אורנג' בריטניה היא הלקוחה היחידה של TTI במדינה בשלב זה.

"אנחנו שמחים על החוזה משלושה טעמים", אומר היום מאיר ליפשס, מנהל העסקים הראשי של TTI טלקום. "האחד, הוא שמדובר בחוזה גדול יחסית שיתרום לנו בצורה נאה להכנסות. השני, הוא שלאורנג' יש הרבה פעילויות בעולם. אני לא יודע אם נצליח להיכנס לכל החוזים שתפתח, אבל אנחנו מקווים לשכפל את ההצלחה במקומות אחרים. הטעם השלישי הוא שלוג'יקה היא אינטגרטורית גדולה של מערכות, ואנחנו הולכים איתה כעת יד ביד. לאורנג' יש נושאים נוספים בהם היא זקוקה לפתרונות, ואנחנו מתמודדים על המכרזים הללו - בחלקם עם לוג'יקה ובחלק האחר בלעדיה".

TTI מספקת לאורנג' את מערכת ה- Netrac שלה, הכוללת את המודול (Trouble Ticket application (NeTkT - טיפול בתקלות ופתיחת תקלות למעקב. הפתרון מחליף 2 מערכות שונות שהיו בשימוש אורנג' בריטניה. באורנג' ציינו כי מאז שהחברה יישמה את הפתרון אצלה במערכת קשרי הלקוחות, יותר מ-15 אלף אנשי הצוות שלה יכולים לקבל גישה טובה יותר לאינפורמציה. בסיום 2002 היו לאורנג' בריטניה 13.3 מיליון מנויים אקטיוויים - יותר מכל מפעילת רשת אחרת במדינה. לחברה 99% כיסוי בבריטניה וההכנסות ממנה ייזרמו ל-TTI גם במהלך 2003.

ברבעון הרביעי של 2002 ייצרה TTI מפתח תקווה הכנסות של 10.7 מיליון דולר והפסד נקי של 14.3 מיליון דולר. שווי השוק של החברה הוא כ-57 מיליון דולר - לאחר שהשלימה ירידה של כ-85% בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully