וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורנר ברדרס מבקש לאשר חובות עתידיים של תבל בכ-15 מיליון דולר

ערן גבאי

27.4.2003 / 15:42

ספק הסרטים האמריקאי טוען שתבל התחייבה לשלם לו תשלום שנתי מינימלי של 7 מיליון דולר ו-7.5 מיליון דולר עבור השנים הרביעית והחמישית להסכם ביניהם



ספק הסרטים האמריקאי וורנר ברדרס הגיש ערעור לבית המשפט המחוזי בתל אביב על החלטת נאמן תבל, עו"ד צבי יוכמן, שלא להכליל את חובות תבל העתידיים כלפיו לשנים 2003 ו-2004 בהסדר הנושים של תבל.



באי כוחו של וורנר, משרד עו"ד ברץ-בר-נתן, הגישו בשמו ערעור על החלטת יוכמן מה-25 במארס השנה, שדחתה חלק מהוכחת החוב של וורנר. ספק הסרטים מבקש מבית המשפט לאשר לו חוב נוסף מתבל בסך 15.5 מיליון דולר.



בכתב הערעור מצוין כי תבל התחייבה בהסכם לשלם לוורנר תשלום שנתי מינימלי בסך של 7 מיליון דולר בעבור השנה הרביעית להסכם בין הצדדים (1/12/02-30/11/03) ותשלום מינימלי של כ-7.5 מיליון דולר בעבור השנה החמישית והאחרונה (1/12/03-30/11/04).



על כן, טוען וורנר כי החברה זכאית לתשלום חוב של 14.5 מיליון דולר מתבל שיתווסף לחוב החברה שהוכר על ידי נאמן תבל לצורך תוכנית הסדר הנושים בחברה.



באי כוחה של וורנר מבקשים מבית המשפט שיקבע שיוכמן שגה כשקבע שהנושה בהקפאת ההליכים אינו זכאי לתבוע, במסגרת הוכחת החוב, נזק או אובדן רווחים עתידי.



בכתב הערעור טוען וורנר גם לחוב של כ-1.089 מיליון דולר מאחר שתבל לא העבירה לו אישורים על ניכוי מס במקור בשיעור הנקוב.



וורנר הגיש בינואר השנה כתב תביעה מתוקן נגד חברת הכבלים תבל בבית המשפט בארה"ב וביקש צו מניעה זמני וקבוע שיאסור על תבל לעשות שימוש בתכנים של וורנר ולהשיבם לוורנר לאלתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully