וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק: בתוך שלושה חודשים בוצעו מיליון שיחות בשירותי המידע הטלפוניים

ערן גבאי

27.4.2003 / 16:57

הקו 5000000 מופעל על ידי חברות טלכלל וערוצי תוכן; חברות הסלולר התלוננו בפני משרד התקשורת והממונה על ההגבלים על סבסוד עמוק של בזק במתן השירות



מיליון שיחות בוצעו עד היום בשירות קו התוכן של בזק 5000000 מאז הקמתו לפני כשלושה חודשים. בבזק הרחיבו באחרונה את היקף התכנים המוצעים בשירות.



הקו מופעל על ידי חברות טלכלל וערוצי תוכן והוא מאפשר, בין השאר, האזנה למבזקי חדשות, לתוצאות משחקי ספורט ולתוכניות הכלכליות.



חברות הסלולר התלוננו בפני משרד התקשורת והממונה על ההגבלים העסקיים בדרישה להתערבותם המיידית בעניין שירותי המידע הטלפוניים של בזק - הניתנים במחיר שיחה רגילה.



מירס טענה לפני מספר חודשים, במכתב רשמי למשרד התקשורת, כי כל המתקשר אל מספר 5000000 מועבר אל מערכת קולית IVR המצויה מחוץ למתגי בזק, בחברת טלכלל. באופן זה במחיר של 11.86 אג' לדקת שיחה בשעות היום ו-2.12 אג' בשעות הערב עבור לקוחות בזק, ובמחיר של בין 2.4 ל-6.3 אג' עבור לקוחות הסלולר, יכולה בזק לספק שירות מידע, הניתן כיום במחיר מינימלי של 50 אג' לדקת שיחה בקווי 05X הסלולריים.



מירס טענה אז כי הפגיעה בחברות הסלולר, הנאמדת ביותר מ-40 אגורות לדקת שירות, עשויה להסתכם במיליוני שקלים בחודש.



במירס טענו עוד כי בזק בשלב הראשון תפגע בנתחי השוק של מתחריה מכוח המונופולין שבידה, ולאחר מכן תעלה את מחיריה, כאשר התחרות תגווע. לטענת מירס, המחיר של בזק נמוך מעלויותיה המשתנות, שכן המחירים הנדרשים כיום על ידי ספקי המידע ובעלי המערכות הקוליות נעים בין 15 אג' ל-20 אג' לדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully