וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות החליטה להפסיק המו"מ; נערכת להשבתת המשק מיום רביעי

חיים ביאור

28.4.2003 / 7:16

פרץ נימק את הפסקת המו"מ בכך שוועדת השרים לענייני חקיקה התכנסה אמש כדי להכין את התוכנית הכלכלית לקראת הגשתה למליאת הכנסת לקריאה ראשונה, הצפויה ביום רביעי





ועדת השרים לחקיקה שהתכנסה אמש קיבלה את הצעת השר במשרד האוצר, מאיר שטרית, כי הפחתת השכר בשירות הציבורי תהיה באמצעות הוראת שעה לשנתיים, עם אפשרות להארכתה בשנה. הצעה זו מנסה לעקוף את התנגדות ההסתדרות לחקיקת התוכנית הכלכלית ולעתירות אפשריות לבג"ץ. ההסתדרות דחתה הצעה זו על הסף והיא ממשיכה, לדברי שטרית, להציע כתחליף מסים חדשים על כלל הציבור. התוכנית שתוגש לכנסת כוללת את כל הסעיפים השנויים במחלוקת בין האוצר לבין ההסתדרות. מוקדם יותר אתמול הסתיימה בלא תוצאות הפגישה בין נציגי האוצר לנציגי ההסתדרות.



בישיבת הממשלה אתמול קרא ראש הממשלה, אריאל שרון, לכל השרים לעמוד מאחורי שר האוצר באופן מלא, כמי שעומד בחזית. "אני תומך בו תמיכה מוחלטת, עמדת שר האוצר היא עמדת הממשלה כולה", אמר שרון. ראש הממשלה פנה ליועץ המשפטי לממשלה לנקוט כל דרך כדי לאפשר את העברת התוכנית הכלכלית, כיוון שכל דחייה תגרום למצב קשה יותר. מהאוצר נמסר כי מזכיר הממשלה כבר פנה ליושב הראש הכנסת וביקש בשם הממשלה לכנס את הכנסת ביום רביעי ב-9 בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully