וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישמן: איני מחויב למכור את איגרות החוב של ברק בתוך 3 שנים

הדר חורש

28.4.2003 / 7:27

פישמן אמר את הדברים בתגובה לידיעות על המו"מ למכירת איגרות החוב של ברק; ע"פ ההערכות מחזיק פישמן באג"ח בשווי של 60 מ' ד'



"אין כל דחיפות במכירת איגרות החוב של ברק, ואם הן לא יימכרו בתוך שלוש שנים תמיד אוכל להעביר אותן להחזקתו של גורם שלישי", כך אמר אתמול אליעזר פישמן בתגובה לידיעות על המו"מ למכירת איגרות החוב של ברק.



על פי ההערכות מחזיק פישמן באיגרות חוב בשווי של 60 מיליון דולר. הממונה על ההגבלים העסקיים דרור שטרום הורה לפישמן למכור את איגרות החוב בתוך שלוש שנים. הממונה קיבל את ההחלטה עקב החזקתו של פישמן ב-74% ממניות קווי זהב, מתחרה ישירה של ברק בתחומי השיחות הבינלאומיות והאינטרנט.



פישמן הוסיף כי לא דחה הצעות למכירת איגרות החוב, וחברת ברק היא שהחליטה שלא לממש הסכם שכבר נחתם עמה. "אם ברק תבקש לרכוש את האיגרות בערכן הנקוב אני מוכן למכור אותן, ואפילו בהנחה של 10%. אם היא אינה מוכנה לקנות



את האיגרות, אז שתעמוד בתנאי הפירעון, תשלם ריבית ותחזיר את הקרן ב-2007. אסתפק בזה שהיא תעמוד בהתחייבות שלה ולא בוער לי למכור את איגרות", אמר.



פישמן מחזיק ברוב איגרות החוב שהנפיקה ברק במסגרת גיוס הון ב-97'. במאי הקרוב חייבת ברק להתחיל בתשלומי הריבית על האיגרות וב-2007 היא מחויבת בפירעון מלוא הקרן בתשלום יחיד. ברק היא חברה רווחית ונראה כי לא תתקשה לעמוד בתשלומי הריבית, אך קיים חשש ליכולתה לעמוד בפירעון הקרן. בכל מקרה של שינוי בהרכב בעלי המניות של החברה רשאים בעלי החוב להעמיד את כל איגרות החוב לפירעון מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully