וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרא עבדי מנכ"ל הדר ישמש כמשנה למנכ"ל הפניקס

עינב בן יהודה

28.4.2003 / 10:17

במסגרת איחוד הפעילות התפעולית של הפניקס והדר, מודיעה הפניקס על שורה של מינויים חדשים; כוכי בן גרא, מנכ"ל הפניקס, מציין כי מטרת המהלך היא חיסכון בעלויות



חברת הביטוח הפניקס מדווחת על איחוד הפעילות התפעולית של הפניקס והדר , לאחר שאסיפת בעלי המניות של הדר אישרה את המהלך. בין השאר הוחלט כי החל מה-1 ביולי יופקו פוליסות בכל ענפי הביטוח במתווה של ביטוח משותף, כשהפניקס תנהל ותספק את כל שירותי הניהול והתפעול לתיקי הביטוח של שתי החברות.



במסגרת המבנה הארגוני המאוחד, מודיעות החברות על שורה של מינויים חדשים: עזרא עבדי, מנכ"ל הדר, מונה למשנה למנכ"ל לתחום מערך התביעות; בועז ליננברג מונה למשנה למנכ"ל למערך עסקי הביטוח; אלי לינדנברג מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף ביטוח חיים; יונה סנה מונה לסמנכ"ל בכיר ומנהל אגף ביטוח כללי; עדה מרקמן מונתה לסמנכ"ל בכיר ומנהלת אגף מערכות מידע; דוד דוד מונה לסמנכ"ל בכיר, חשב ומנהל כספים; דובי רם מונה לסמנכ"ל וראש מטה פיתוח עסקי ביטוח חיים; איתן לוי מונה לסמנכ"ל ומנהל ההשקעות; ירח ארליכמן מונה לסמנכ"ל ומנהל אגף מנהל וארגון; אריה וירצבורגר מונה לסמנכ"ל ואקטואר ראשי; יעקב קיהל מונה לסמנכ"ל וראש מטה פיתוח עסקי ביטוח כללי; אריה אריאלי מונה לסמנכ"ל ויועץ משפטי בתחום ביטוח; שירית כשר מונתה ליועצת משפטית תחום מסחרי ומזכירת חברה; גלעד שמחוני מונה למנהל שיווק ופיתוח עסקי של החברה המאוחדת.



כוכי בן גרא, מנכ"ל הפניקס, מציין כי מטרת המהלך היא חיסכון בעלויות, התייעלות, יצירת יתרון לגודל וחיזוק היכולת התחרותית של הקבוצה. עוד מציין בן גרא, כי המהלך הינו צעד מתבקש, שיאפשר את ניצול יתרונות הסינרגיה בשתי החברות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully