וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה השלימה גיוס של 7 מיליון דולר

צורי דאר

28.4.2003 / 11:32

בחברה, המפתחת רובוט לניתוחים מדויקים בפולשנות נמוכה, השקיעו הקרנות שלום אקוויטי פנד, פרוסיד, אליס ונצ'רס, דור ונצ'רס וג'ונסון אנד ג'ונסון

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה (Masor Robotics) השלימה גיוס ראשון של 7 מיליון דולר.

הגיוס הורכב משני שלבים: בשלב הראשון הובילה קרן ההון סיכון שלום אקוויטי פנד (Shalom Equity Fund) השקעה של כ 3 מיליון דולר, בו השתתפו קרן ההון סיכון הישראלית פרוסיד, וחברת הציוד הרפואי ג'ונסון אנד ג'ונסון שהשקיעה בחברה גם בעבר.

בשלב השני של הגיוס, שהושלם בשבוע האחרון, הושקעו בחברה 4 מליון דולר נוספים על ידי הקרנות דור ונצ'רס והקרן האיטלקית אליס ונצ'רס.

מזור רובוטיקה נוסדה ב-2001 על ידי פרופ' משה שהם, ראש המעבדה לרובוטיקה של הטכניון, ואלי זהבי, לשעבר סמנכ"ל ההנדסה של אלסינט במסגרת חממת הטכניון.

מזור רובוטיקה נוסדה ב-2001 על ידי פרופ' משה שהם ואלי זהבי במסגרת חממת הטכניון. מזור פיתחה רובוט ממוזער שנועד לשמש ככלי ניווט מדויק בניתוחים בפולשנות נמוכה. היישום הראשון לטכנולוגיה הוא ניתוח להכנסת ברגים לחוליות עמוד השדרה, הדורש דיוק רב בביצועו.

מזור מנוהלת על ידי אורי הדומי, ששימש כסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי בחברת המכשור הדנטלי דנקס (DenX) הנסחרת בבורסה האוסטרלית. הדומי אמר כי המכשיר צפוי לשפר את סיכויי ההצלחה של הניתוח לקצר את תהליך ההחלמה ולהקטין את התלות בין מיומנות הרופא והצלחת הפרוצדורה. עוד אמר הדומי, כי המכשיר יהווה פלטפורמה גנרית שתיושם באפליקציות אורטופדיות נוספות. החברה מצפה להגיש את בקשתה לאישור שיווק המוצר בארה"ב ל-FDA עד סוף 2003, ולהתחיל בשיווקו במהלך 2004.

החברה מעסיקה כיום 13 עובדים במרכז פיתוח בנשר, וצפויה לעבור לאיזור התעשיה של קיסריה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully