וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי זיו: "בשלב הראשון של יישום התוכנית המסלולים החדשה, אנו לא צופים שינוי בהכנסות של הבנק מעמלות"

אמיר טייג

28.4.2003 / 13:32

כך מבהיר המשנה למנכ"ל הפועלים בעקבות הצגת תוכנית העמלות החדשה; היקף העמלה מלקוח פרטי שיבחר בתוכנית מתאימה עשוי לרדת אך יקוזז ע"י גיוס לקוחות חדשים



"בשלב הראשון של יישום התוכנית המסלולים החדשה, אנו לא צופים שינוי בהכנסות של הבנק מעמלות, אך בשלב מאוחר יותר הדבר ישפיע לחיוב על הרווחיות באמצעות גיוס לקוחות חדשים ומעבר של הקיימים לפעילות מקוונת" - כך מעריך צבי זיו, משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים , ומועמד לתפקיד מנכ"ל הבנק. הלקוח הפרטי, אשר תותאם לו תוכנית, יפחית את העמלות שמשלם באופן אבסולוטי, מבהיר זיו.



זיו מציין כי הבנק יפנה באופן יזום למאות אלפי לקוחות במהלך השנה הקרובה, כדי לעניין אותם במעבר לתוכנית המסלולים. "הלקוחות אשר יוכלו להפחית את היקף העמלות שלהם באמצעות אימוץ אחד המסלולים יקבלו את פנייתנו ראשונים", אומר זיו ומבהיר כי ההשפעה על ההכנסות מעמלות של הבנק תהיה שולית בשלב הראשון. אמנם עשויה להיגרם ירידה קלה בתחילה אך ירידה זו תתקזז מנגד באמצעות עלייה במספר לקוחות הבנק.



זיו מציין כי אחת המטרות המרכזיות של התוכנית היא לשכנע לקוחות להרחיב את היקף השימוש השוטף שלהם בשירותים המקוונים של הבנק. "עלות פעולה באינטרנט או מול בנקט היא נמוכה משמעותית עבורנו ולפיכך הגדלת השימוש של לקוחותינו באמצעים אלו ישפיע לחיוב על הרווחיות של בנק הפועלים", אומר זיו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully