וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS ממליץ לרכוש מניות הפועלים ולמכור מניות לאומי

אילן מוסנאים

28.4.2003 / 13:45

סטיבן לוי מוריד את ההמלצה ללאומי ל"הפחת 2" ומעלה את ההמלצה לפועלים ל"קנייה 2"; מעלה התחזיות לבנקים עקב התחזקות השקל והצמיחה בפקדונות

האנליסט סטיבן לוי מיו.בי.אס, מפרסם היום עדכון המלצה למניות שני הבנקים הגדולים במשק - לאומי והפועלים, וממליץ למשקיעים להמיר את האחזקה במניות לאומי במניות של בנק הפועלים.

לוי מזכיר שכבר אחרי פרסום התוצאות הכספיות ל-2002 הוא הזהיר כי הוא שוקל את הפחתת ההמלצה ללאומי. כעת לנוכח העליות החדות שמניית לאומי רשמה בתקופה האחרונה, הוא מחליט להוריד את ההמלצה ללאומי מ"נייטרלי 2" ל"הפחת 2" - ההמלצה הנמוכה ביותר בדירוג של בית ההשקעות השווייצי.

ביו.בי.אס מעדכנים במעט את תחזית הרווח למניה של הבנק ב-2003 מרמה של 23 אגורות לרמה של 24 אגורות וזאת בזכות הצמיחה בפקדונות, התחזקות השקל וצפי לשיפור בהכנסות התפעוליות של הבנק. עם זאת לוי עדיין סבור כי הבנק יידרש לבצע הפרשות אגרסיוויות לחובות מסופקים במהלך השנה.

לוי הרבה יותר אופטימי לגבי בנק הפועלים. הוא מעלה את תחזית הרווח למניה של הבנק ב-2003 מ-83 ל-88 אגורות וזאת למרות שהוא סבור שהשנה תמשיך להיות קשה עבור המערכת הבנקאית וההפרשות לחובות מסופקים יוותרו גבוהות. ביו.בי.אס מאמינים עם זאת שההפרשה המאסיווית שבנק הפועלים ביצע ברבעון הרביעי של 2002, תאפשר לו להקטין את ההפרשות השנה. בעקבות זאת לוי מעלה את ההמלצה למניית הפועלים מ"נייטראלי 2" ל"קנייה 2".

לוי מעלה את מחיר היעד למניית לאומי מ-4.55 שקלים ל-4.8 שקלים - נמוך בכ-16% מהמחיר של 5.74 שקלים בו פתחה המניה את המסחר הבוקר. למניית הפועלים הוא מעלה את מחיר היעד מ-7.4 שקלים ל-9.5 שקלים - גבוה בכ-23% ממחירה בבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully