וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הרשות השנייה אישרה הארכת הזיכיון בערוץ 2 עד אוקטובר 2005

רוני קורן-דינר

28.4.2003 / 13:45

הזכיינים התחייבו לעמוד בכללים שהוצבו להם כתנאי להארכה, במקביל לעתירתם לבג"ץ נגד הרשות; הדיון הראשון בעתירה יתקיים ב-1 במאי * המלצה למכרז לזכייני ערוץ 2 * הרשות השנייה קבעה את כללי הארכת הזיכיון בערוץ 2: הפחתה של 13% בהוצאה על תוכן בשנה



בישיבת מועצת הרשות השנייה אתמול הוחלט לאשר את הבקשות להארכת זיכיון ערוץ 2 שהגישו הזכיינים רשת, קשת וטלעד. הארכת הזיכיון תחל בתום התקופה הנוכחית, בנובמבר 2003, עד 31 באוקטובר 2005.



הזכיינים התחייבו למלא אחר הדרישות שקבעה מועצת הרשות לתקופה זו, מאחר שאלה הוצבו כתנאי להארכת הזיכיון. ואולם, במקביל, עתרו שלושת הזכיינים לבג"ץ נגד המועצה במחאה על התנאים. הזכיינים טוענים כי המועצה התעלמה מחוות דעת כלכליות שהיא עצמה הזמינה, ואשר נכתב בהן כי בתקופת ההארכה יפסידו הזכיינים למעלה מ-200 מיליון שקל. כמו כן, טוענים הזכיינים כי הרשות השנייה לא קיימה את הבטחתה להתחשב בהם באם ישתנו תנאי השוק, ולא הקלה על מחויבויותיהם במידה מספקת. הדיון הראשון בעתירה יתקיים ב-1 במאי, ביום חמישי הקרוב.



עם אישור הבקשות להארכה הודיעה המועצה כי תדאג במידת הצורך להתאים את דרישותיה לשינויים מהותיים, אם יחולו, בתחום התקשורת. מועצת הרשות תתכנס שנית ב-13 במאי לדון בהשלמות אחדות שהזכיינים נדרשו להם, ובהן שאלות כיצד ישמרו את מעמדו של ערוץ 2 כערוץ ברודקאסט ובאילו פעולות ינקטו על מנת לשפר את השידורים בערוץ בתקופת ההארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully