וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מריל לינץ', דייוויד קומנסקי, הודיע היום על פרישתו לאחר 35 שנים בבנק

רונן סרברניק

28.4.2003 / 19:12

עזיבתו של קומנסקי משאירה את מנכ"ל החברה, סטן או'ניל, לבד ליד ההגאים של הבנק אשר מעסיק 50 אלף עובדים ומנהל נכסים בשווי של 1.1 טריליון דולר



דייויד קומנסקי, יו"ר בנק ההשקעות מריל לינץ' (סימול MER), מבנקי ההשקעות הגדולים בעולם, הודיע היום במהלך הפגישה השנתית לבעלי המניות על פרישתו ממשרתו לאחר 35 שנים בבנק.



עזיבתו של קומנסקי, אשר היתה צפויה מזה זמן רב, משאירה את מנכ"ל החברה - סטן או'ניל, לבד ליד ההגאים של הבנק אשר מעסיק 50 אלף עובדים - ואשר מנהל נכסים בשווי של 1.1 טריליון דולר.



קומנסקי התקדם במשך השנים בתוך החברה עד אשר ב-1995 מונה למשרת מנכ"ל, ומדצמבר 1996 התווספה למשרה זו גם משרת היו"ר. "מאוד נהניתי", אמר קומנסקי לרויטרס לאחר הפגישה - אך הוסיף כי שנת 2002 היתה שנה קשה.



"השנה האחרונה היתה קשה מאוד לבנק שלנו, ללקוחותינו ולתעשייה" - אמר קומנסקי לבעלי המניות במהלך הפגישה.



בחודש מאי הקודם הגיעו קומנסקי ואו'ניל לפשרה חשובה עם התובע הכללי של ניו יורק, אליוט ספייצר, ולפיה ישלם מריל לינץ' 100 מיליון דולר בתמורה לביטול ההאשמות לפיהן הטעה הבנק את המשקיעים על מנת לזכות בעסקות חיתום.



היום הודיעה רשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) כי הגיעה להסכם עם 10 מבנקי ההשקעות הגדולים בארה"ב, ולפיו ישלמו הבנקים 1.4 מיליארד דולר. מריל לינץ', אחד מהבנקים הנתבעים, יידרש לשלם 200 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully