וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אלון ארה"ב הולכת עם ריטליקס: תתקין מערכת ה-StorePoint ב-171 חנויות נוחות ו-1,500 תחנות תדלוק

אלי דניאל

28.4.2003 / 11:25

היקף העסקה נאמד במיליוני דולרים; רשת הדראג-סטור האמריקאית קייסי'ס השלימה התקנת מערכת ה-StorePoint ה-100; עתידה להתקין המערכת ביותר מ-1,300 חנויות



חברת ריטליקס המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה כלל מערכתיים לתעשיית קמעונות המזון, ממשיכה לדווח על עסקות חדשות כאשר הפעם מדובר בעסקה עם חברה מוכרת - אלון ארה"ב (Alon USA).



כך, רשת חנויות הנוחות של Alon USA אשר מפעילה בארה"ב 171 חנויות נוחות 7-Eleven וכ-1,500 תחנות דלק תחת שם המותג Fina, תתקין את מערכת ה-StorePoint לניהול חנויות הנוחות ותחנות הדלק, וזאת בנוסף להתקנת מערכת ה-Retalix Host המיועדת לניהול מרכז הרשת. התקנות המערכות עצמן תתחיל להתבצע כבר בימים הקרובים. היקפה הכספי של עסקה זו לא נמסר, אך על פי ההערכות היא עשויה להסתכם לאורך השנים בכ-10 מיליון דולר.



בריטליקס מציינים כי בפתרון התוכנה שייושם ב-Alon USA משולבים, לראשונה, יישומים חדשים המיועדים לשוק חנויות הנוחות האמריקאי - זיהוי רכבים אוטומטי הנעשה באמצעות מערכת אלחוטית, ויכולת להפעלת משאבות דלק ותשלום עבורו באמצעות הטלפון הסלולרי.



בתוך כך, רשת הדראג-סטור האמריקאית - קייסי'ס (Casey?s General Stores) הודיעה כי השלימה עד כה התקנה של 100 מערכות StorePoint POS בחנויות שלה. קייסי'ס נחשבת לאחת מרשתות הדראג-סטור הגדולות בארה"ב - מפעילה 1,345 חנויות הפרושות על פני 9 מדינות ברחבי ארה"ב, והיא נמצאת בימים אלה בעיצומו של תהליך התקנת מערכות ה-StorePoint בכל החניות אותן היא מפעילה. בדומה לעסקה עם אלון ארה"ב, גם היקפה הכולל של העסקה עם קייסי'ס עשוי להגיע במשך השנים ל-10 מיליון דולר, אם לא לסכום גבוה יותר.



ריטליקס, המנוהלת ע"י בארי שקד, סיימה את שנת 2002 עם הכנסות שנתיות של כ-76.5 מיליון דולר - גידול של כ-29% בהשוואה להכנסות בשנת 2001. בשורה התחתונה הציגה ריטליקס בשנה החולפת רווח נקי של כ-5.6 מיליון דולר או 45 סנט למניה, צמיחה של כ-39% בהשוואה לרווח שנרשם בשנה הקודמת. החברה עתידנה לפרסם את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה ב-13 במאי 2003.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully