וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקית הדיזל פיילוט תתקין מערכות של ריטליקס ב-256 חנויות נוחות

אילן מוסנאים

29.4.2003 / 11:33

מערכת ה-PocketOffice מאפשרת את ניהול החנות באמצעות פלטפורמה פתוחה המבוססת על מסופון כף יד; אתמול דיווחה ריטליקס על עסקת ענק עם אלון ארה"ב

חברת ריטליקס , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה כוללים לתעשיית קמעונות המזון, ממשיכה לדווח על עסקות חדשות והבוקר על הסכם עם חברת פיילוט טראוול סנטרס המפעילה 256 חנויות נוחות ב-37 מדינות בארה"ב.

פיילוט, שהיא הספקית הגדולה ביותר של דלק דיזל בארה"ב למשאיות, תתקין את מערכות ה-PocketOffice ב-256 החנויות שלה, והן יהוו את הדור הבא של פלטפורמת הניהול הניידת לחנויות הרשת. מערכת התוכנה PocketOffice מבוססת Windows CE ומאפשרת את ניהול החנות באמצעות פלטפורמה פתוחה המבוססת על מסופון כף יד. המערכת מאפשרת לצוות החנות לבצע פעולות שונות כגון: הזמנת מוצרים, קליטת סחורה, ספירת מלאי ועוד.

נזכיר כי אתמול דיווחה ריטליקטס על עסקה מהותית נוספת עם רשת חנויות הנוחות של Alon USA אשר מפעילה בארה"ב 171 חנויות נוחות 7-Eleven וכ-1,500 תחנות דלק תחת שם המותג Fina. חברת Alon USA תתקין את מערכת ה-StorePoint לניהול חנויות הנוחות ותחנות הדלק, וזאת בנוסף להתקנת מערכת ה-Retalix Host, המיועדת לניהול מרכז הרשת.

לפני כשבועיים דיווחה ריטליקס כי רשת הסופרמרקטים הבריטית סיינסבור'יס בחרה להתקין את מערכת התוכנה של ריטליקס, Retalix StoreLine POS, ב-485 החנויות וב-230 תחנות הדלק אותן היא מפעילה בבריטניה.

ריטליקס, המנוהלת ע"י בארי שקד, סיימה את שנת 2002 עם הכנסות שנתיות של כ-76.5 מיליון דולר - גידול של כ-29% בהשוואה להכנסות בשנת 2001. בשורה התחתונה הציגה ריטליקס בשנה החולפת רווח נקי של כ-5.6 מיליון דולר או 45 סנט למניה, צמיחה של כ-39% בהשוואה לרווח שנרשם בשנה הקודמת. החברה עתידה לפרסם את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה ב-13 במאי 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully