וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר פרץ: האחריות לשביתה מוטלת כולה על שר האוצר

עינב בן יהודה

29.4.2003 / 13:16

"שר האוצר מעוניין במשבר הנוכחי על מנת להגשים חלומות פרטיים"; קורא לראשי הארגונים להציג חזית אחידה: "המפתח לכך שהשביתה תהיה קצרה הוא אחדות השורות"

בפגישתם של ארגוני העובדים שנערכה היום במטה ההסתדרות תקף יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, את שר האוצר והטיל עליו את האחריות לשביתה הצפויה לפרוץ מחר.

לדברי פרץ, שר האוצר מעוניין במשבר הנוכחי "על מנת להגשים חלומות פרטיים. את שר האוצר לא מעניין הגירעון, הוא מעוניין לשבור את יכולתם של העובדים להגן על עצמם. התוכנית הכלכלית היא תוכנית שמעבירה כספים מהחלשים לבעלי ההון, זהו מאבק חברתי על אושיותיה של מדינת ישראל".

פרץ הוסיף כי הוא וראשי ארגוני העובדים אינם מעוניינים בשביתה, אך חקיקה בתחום יחסי העבודה היא קו אדום שלא ניתן לחצות אותו. עוד התייחס פרץ לכוונה להסדיר את השינויים המוצעים בשכר עובדי המגזר הציבורי באמצעות הוראת השעה לשנתיים, עם אפשרות להארכתם בשנה: "כל מי שמכיר את כללי המשחק יודע שאין דבר יותר קבוע מהחלטה זמנית."

פרץ פנה לראשי ארגוני העובדים בבקשה לשמור על אחדות: "אל תגמגמו, אחדות היא המפתח לכך שהשביתה תהיה קצרה. תהיה הסתה של האזרחים נגדנו, אך גם אם ילקו אותנו בימים הקרובים - בטווח הארוך יודו לנו ששמרנו על זכותו של האדם להתפרנס בכבוד בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully