וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיצוץ בתקציב הביטחון מגיע לספקים: ויז'ן סיגמה עלולה לאבד חוזה שמהווה 11% מהכנסותיה

גולן פרידנפלד

29.4.2003 / 13:15

לחברה חוזה עם משרד הביטחון שהניב לה הכנסות בהיקף של כ-3 מיליון שקל; החוזה ייפוג מחר וטרם הוחלט על ביצוע מכרז מתאים בשל אילוצים תקציביים



חברת ויז'ן סיגמה (אטמור לשעבר), שבשליטת דניאל פרלסון, הודיעה היום כי קיים חשש להמשך ההתקשרות שלה עם משרד הביטחון - הסכמים שהניבו לחברה כ-11% ממחזור ההכנסות שלה.



החברה, העוסקת בייצור ושיווק של מחממי מים, מדווחת היום כי מועד ההתקשרות שלה עם משרד הביטחון בקשר לשיפוץ תנורי חימום ותחזוקתם על ידי החברה עומד לפוג ב-30 באפריל, ונכון להיום, בשל שינויים תקציביים, טרם פירסם משרד הביטחון מכרז חדש לביצוע העבודות. לכן, החל מה-1 במאי לא צפויות לחברה הכנסות מחוזה זה, שהיווה כאמור 11% ממחזור הכנסות של החברה ב-2002.



מבחינתה של ויז'ן סיגמה מדובר בירידה של כ-3 מיליון שקל בהכנסות השנתיות, אולם חברות אשר היקף התלות שלהן במשרד הביטחון גבוה יותר, צפויות להיפגע באופן חריף יותר. דניאל פרלסון, יו"ר הדירקטוריון של החברה, מסר ל-TheMarker כי "דחיית המכרז היא תוצאה ישירה של הקיצוץ בתקציב משרד הביטחון והחשש מקיצוצים נוספים בתקציב".



"היום", הוסיף פרלסון, "חלק מהתקציבים במשרד הביטחון מוקפאים עד אשר תתבהר התמונה הכלכלית, והספקים ייאלצו להתמודד עם הקפאות אלו עד אשר יתקבלו ההחלטות המתאימות במשרד הביטחון".



ויז'ן סיגמה סיימה את 2002 עם רווח של 650 אלף שקל, בדומה לרווח בשנת 2001. מחזור מכירותיה הסתכם ב-25.5 מיליון שקל, שמהווים גידול של 13% לעומת ההכנסות בשנת 2001. הונה העצמי של החברה הסתכם ב-39.5 מיליון שקל והוא מהווה כ-38% מסך המאזן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully