וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפו מכניסה את קשר בראל למערך הפרסום

איילה צורף

29.4.2003 / 15:32

יטפל בבירה מכבי בהיקף 1-1.5 מיליון דולר; עד כה באומן-בר-ריבנאי וגיתם BBDO טיפלו במותגי טמפו; גורמים בענף: "מותג בירה מכבי אינו מותג טמפו האחרון שיעבור לקשר בראל"

תקציב הפרסום של בירה מכבי בהיקף של כ-1-1.5 מיליון דולר עובר מגיתם לקשר בראל. עד כה לא נמנה קשר בראל על המשרדים המטפלים במותגי טמפו. את תקציב בירה מכבי הפקידה טמפו בידי קשר בראל ללא בדיקה של משרדים אחרים.

בדצמבר האחרון השלימה טמפו מכרז על תקציבי הפרסום שלה למותגים ג'אמפ, סאן בנדטו וסיידר הגליל, בו זכה גיתם BBDO, לאחר שרגב קוויצקי סיים את עבודתו עם החברה. כעת יועבר תקציב מכבי מגיתם לקשר בראל. גיתם ימשיך לטפל גם בפפסי, ובאומן-בר-ריבנאי ימשיך לטפל בהיינקן ובגולדסטאר.

גורמים בענף אמרו ל-TheMarker כי ככל הנראה מותג בירה מכבי אינו המותג האחרון שיעבור לקשר בראל בתקופה הקרובה, וכי תקציב מכבי הוא סוג של בחינת תחילת היחסים בין משרד הפרסום ובין טמפו, מתוך מגמה להעביר אליו תקציבים נוספים.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, פורסם מותג בירה מכבי ב-3 מיליון דולר ב-2002. המחירים בפועל נמוכים בכ-50%-60% ממחירי המחירון. אתמול, במסיבת עיתונאים שערכה טמפו, אמר דני יעקבי מנכ"ל החברה כי "בשנים האחרונות מכבי נחלשה בשוק הקר ויש לה בעיה תדמיתית. בטעימות עוורות היא מקבלת ציונים הרבה יותר גבוהים מאשר בסקרי דעת קהל. היא נחשבת לבירה הפונה לקהל שמרן, בני 30+, שאינו בנוי לחידושים".

ולכן, בקשר לבירה מכבי, שהיתה עד לפני מספר שנים אחד ממותגיה החזקים של טמפו, מנסה החברה לרומם את המכירות באמצעות ברזי מזיגה חדשים שהיא תכניס לפאבים - תחת המותג "מכבי אייס". מדובר בברזי מזיגה העשויים מקרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully