וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרו היל, המו"לית של "ביזנס וויק", שילשה את רווחיה ברבעון בזכות סטנדרד אנד פור'ס

דפנה מאור

29.4.2003 / 16:06

הצמיחה בהנפקות אג"ח ברבעון הראשון הגדילה את הביקוש לשירותי דירוג אשראי; ירידה בתחום ספרי הלימוד והפרסום



מקגרו היל (סימול MHP), המו"לית של השבועון "ביזנס וויק", רשמה זינוק של 225% ברווחי הרבעון הראשון. הרווח הסתכם ב-95.4 מיליון דולר, וצמח בעיקר בזכות ביצועיה של סוכנות דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס שבבעלות מקגרו היל.



הכנסותיה של מקגרו הסתכמו ב-846.5 מיליון דולר, גידול של 2% לעומת הרבעון המקביל. ההכנסות כללו 57 מיליון דולר שהתקבלו ממכירת חטיבת קומסטוק של S&P. על בסיס פרופורמה, רשמה החברה רווח של 38.2 מיליון דולר, ועלתה בסנט אחד על התחזיות.



חטיבת השירותים הפיננסיים, הכוללת את S&P, רשמה גידול של 8.3% בהכנסות ל-394.9 מיליון דולר, וצמיחה של 9.6% ברווח התפעולי, שהסתכם ב-145 מיליון דולר. החברה אמרה כי צמיחה בתחום דירוג מוצרים פיננסיים מובניים קיזזה חולשה אחרת בשווקים הפיננסיים. הצמיחה בהיקף הנפקות אג"ח ברבעון הראשון גדלה, בעיקר במגזר הציבורי, ובמקביל צמח תחום האג"ח המגובות נכסים ומשכנתאות.



בתחום הוצאת ספרי הלימוד נרשמה ירידה של 1.6% בהכנסות, ל-277.2 מיליון דולר, והחברה רשמה הפסד תפעולי של 72.8 מיליון דולר.



בקבוצת השירותים העסקיים, הכוללת את "ביזנס וויק", שבועון העסקים, נרשמה ירידה של 6% בהכנסה, ל-151.1 מיליון דולר. החברה הגדילה באחד את מספר הגליונות ברבעון הראשון, ורשמה גידול של 2.2% במספר עמודי הפרסום, אולם בתחום הפרסום מחוץ לארה"ב נראתה חולשה.



מקגרו היל אמרה כי האירועים הגיאופוליטיים עירערו את ההתאוששות בשוק הפרסום, והרבעון השני ימשיך להיות מושפע מהם. ברבעון זה צפויה צמיחה מתונה ובמחצית השנייה התאוששות. החברה חזרה על תחזיותיה לצמיחה של 7%-9% ברווח ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully