וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגזרת כנגד חברי דירקטוריון כהן פיתוח ומבני תעשייה, המחזיקה ב-50% משותפות אבנר

אסף ברגרפרוינד

29.4.2003 / 16:34

בתביעה נטען כי זכויותיה של החברה האם לקבלת תמלוגים מתפוקת מיזם ים תטיס דוללו מ-2% לכ-0.6% כתוצאה ממעשיהם של נושאי משרה שלה



תביעה נגזרת כנגד חברי הדירקטוריון של חברת כהן פיתוח ומבני תעשייה, אשר מחזיקה ב-50% מהשותפות אבנר חיפושי נפט , הוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב. התביעה נוגעת לתמלוגים שלהם זכאית חברת כהן פיתוח ומבני תעשייה מהקידוחים במיזם הנפט והגז ים תטיס שבו אבנר מחזיקה 50%.



בתביעה, שהוגשה על ידי שלביה בן ארי - בעל מניות בחברה המחזיק ב-25.5 אלף מניות, נטען כי החברה היתה זכאית לתמלוגים בשיעור של 2% מהתפוקות של קידוחי הנפט והגז של ים תטיס לפי הסכמים שנחתמו ב-1991.



בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין מנחם אברמוביץ ורונן ירדני, נטען כי בשנים 1997-1998 העבירה השותפות אבנר חלקים מהזכויות שלה במיזם ים תטיס לחברות זרות, וכך זכויותיה של החברה האם לקבלת תמלוגים דוללו לכ-0.6% מהתפוקה של המיזם.



בתביעה נטען כי הזכויות של החברה נפגעו כתוצאה ממעשיהם של נושאי משרה שלה, שהפרו את חובות האמון כלפי בעלי המניות בכך ששימשו במקביל כנושאי משרה בחברה ובגורמים שהפרו את ההתחייבות לחברה בנוגע לזכויותיה מהמיזם. בעל המניות טוען כי מאחר שהחברה עצמה לא נקטה צעדים משפטיים נגד חברי הדירקטוריון שלה, יש לו אפשרות להגיש את התביעה בשם החברה כנגד בעלי הזכויות שבה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully