וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניות הטכנולוגיה מובילות את מגמת העליות בוול סטריט; השוק ממתין למדד בטחון הצרכנים

דפנה מאור

29.4.2003 / 17:17

יצרנית הכימיקלים דופון עולה ב-1.4% לאחר שעברה לרווח; מניות אינטל וטקסס אינסטרומנטס עולות בעקבות תוצאות טובות של TSMC הטייוואנית ברבעון הראשון



מדדי וול סטריט רושמים עליות קלות בהובלת מניות הטכנולוגיה. מדד SOX של מניות המוליכים למחצה עולה ב-1.5%. השוק ממתין לתוצאות מדד בטחון הצרכנים לאפריל, שיתפרסם חצי שעה לאחר תחילת המסחר.



מדד בטחון הצרכנים לאפריל צפוי להראות עלייה לרמה של 69.8 לעומת 62.5 במארס. הקונפרנס בורד יפרסם את המדד בשעה חמש לפי שעון ישראל.



עליות שערים נרשמות בקרב מניות יצרניות השבבים: אינטל עולה ב-3.7%; טקסס אינסטרומנטס ב-5.7%. המגמה החיובית נרשמת על רקע תוצאות טובות מהצפוי של TSMC הטייוואנית ברבעון הראשון. TSMC, היצרנית הגדולה בעולם של שבבים לפי הזמנה, רשמה גידול של כ-10% במכירות הרבעון. מנייתה עולה ב-5.6% במסחר בבורסת ניו יורק.



תוצאות טובות מהצפוי של אלקטל הצרפתית מעודדות את מגזר יצרניות התקשורת. אלקטל רשמה נפילה של 31% בהכנסותיה, שהסתכמו ב-2.96 מיליארד יורו (2.7 מיליארד דולר), מתחת לתחזיות האנליסטים, אך עלתה על התחזיות עם הפסד תפעולי של 161 מיליון דולר. בעקבותיה עולה עתה המתחרה נורטל ב-1.6%; סיסקו עולה ב-1.1%.



מקגרו היל (סימול MHP), המו"לית של השבועון "ביזנס וויק", רשמה זינוק של 225% ברווחי הרבעון הראשון. הרווח הסתכם ב-95.4 מיליון דולר, וצמח בעיקר בזכות ביצועיה של סוכנות דירוג האשראי סטנדרד אנד פור'ס שבבעלות מקגרו היל. מנייתה עולה ב-1%.



דופון (סימול DD), יצרנית הכימיקלים השנייה בגודלה בארה"ב, עולה ב-1.4% לאחר שעברה לרווח ברבעון הראשון של 2003 בזכות עלייה בביקוש לכימיקלים בתעשיית התרופות, הטקסטיל והחקלאות. עם זאת הזהירה דופון כי לא תעמוד בתחזיות לרבעון השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully