וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS: ההכנסות צומחות אך הרווחיות נשחקת - הכנסות של 101.4 מיליון דולר ורווח נקי של 11.1 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

29.4.2003 / 14:13

ההכנסות צמחו ב-8% מהרבעון המקביל וב-11% מהקודם; הרווח הנקי ברבעון המקביל הסתכם ב-14.2 מ' ד'; הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הפיסקלית ירד ב-24%; * NDS הבטיחה לעצמה שוק שבוי של 18 מיליון מנויים



חברת אן.די.אס מפרסמת היום את דו"חות הרבעון השלישי הפיסקלי שלה (שהסתיים ב-31 במארס), המצביעים על שיפור בשורת ההכנסות ביחס לרבעון הקודם והמקביל כאחד. יחד עם זאת, השורה התחתונה אינה מצביעה על עלייה ברווחיות ביחס לרבעון המקביל, והיא ממשיכה להישחק עקב שינויים בתמהיל ההכנסות והנחות שונות שהחברה מעניקה ללקוחותיה.



אן.די.אס, המפתחת ומספקת מערכות גישה מותנית ויישומים אינטראקטיוויים לטלוויזיה דיגיטלית בתשלום, מדווחת על הכנסות של 101.4 מיליון דולר ברבעון השלישי, עלייה של כ-8% מהרבעון המקביל ושל כ-11% מהרבעון הקודם. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הפיסקלית הסתכמו ההכנסות ב-289 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של 5% לעומת התקופה המקבילה.



הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם ב-11.1 מיליון דולר בהשוואה ל-14.2 מיליון דולר ברבעון המקביל, וזאת כאמור למרות העלייה בהכנסות. בהשוואה לרבעון הקודם מדובר בשיפור שכן אז דיווחה החברה על רווח נקי של 8 מיליון דולר. הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים של השנה מסתכם ב-29.6 מיליון דולר - ירידה של 24% מהתקופה המקבילה.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully