וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FIS מקבוצת פורמולה התקינה מערכת מחשוב ב-10 מיליון שקל בחברת הביטוח הגדולה ביוון

צורי דאר

30.4.2003 / 10:26

המערכת שהותקנה ב-Ethniki מספקת ללקוחות גישה ישירה באמצעות האינטרנט לתיק הביטוח שלהם לביצוע פעולות שונות, תוך שמירה על אבטחת מידע



חברת התוכנה FIS - Formula Insurance Solutions, מקבוצת פורמולה , הודיעה היום כי סיימה התקנה של מערכת ממוחשבת לביטוח אלמנטרי בחברת הביטוח היוונית Ethniki. היקף הפרויקט נאמד בכ-10 מיליון שקל.



חברת הביטוח Ethniki נוסדה לפני למעלה מ-100 שנה והיא חברת הביטוח הגדולה ביוון. נתח השוק שלה הוא כ-20% משוק הביטוח היווני. הנהלת החברה שוכנת באתונה עם 75 סניפים ברחבי יוון. החברה מעסיקה כ-1,400 עובדים ולמעלה מ-5,000 סוכנים. בעל המניות העיקרי של Ethniki הוא הבנק הלאומי של יוון.



המערכת שהותקנה ב-Ethniki היא ALIS GI - מערכת ממוחשבת לתחום הביטוח האלמנטרי המשלבת ממשק אינטרנטי עם מערכת ניהול לקוחות, ויכולת לפיתוח ושינוי מוצרי ביטוח. המערכת מספקת ללקוחות גישה ישירה באמצעות האינטרנט לתיק הביטוח שלהם לביצוע פעולות שונות, תוך שמירה על אבטחת מידע.



אייל הקנר, מנכ"ל FIS, מסר כי הפרויקט ב-Ethniki הוא הפרויקט הראשון של FIS ביוון, לאחר שורה של פרויקטים בבריטניה ובצרפת. הקנר אמר כי בכוונת החברה להמשיך להתרחב באירופה במקביל להעמקת הפעילות בשוק הביטוח הישראלי.



FIS, שנוסדה ב-1984, מתמחה בפיתוח והטמעת פתרונות מחשוב לענף הביטוח. על לקוחותיה נמנות חברות ביטוח באירופה ובישראל, ביניהן NPI ,Pearl Assurance ,UNUM, הפניקס, כלל ביטוח, אליהו ועוד. FIS מעסיקה כיום כ-230 עובדים בהנהלת החברה בתל אביב ובשלוחותיה בלונדון, פאריס ומדריד. FIS מסונפת לחברת פורמולה ויז'ן הנסחרת בבורסה בתל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully