וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: אי.סי.טל תפטר בקרוב כ-10% מעובדיה ותקצץ שכרם של הנותרים

עינב בן יהודה

30.4.2003 / 11:11

החברה, המעסיקה כ-300 עובדים ברחבי העולם, פירסמה לאחרונה אזהרת רווח חמורה לקראת תוצאות הרבעון הראשון של 2003, הצפויות להתפרסם היום

חברת אי.סי.טל , חברה בת של אי.סי.איי (58.5%), צפויה להתחיל בקרוב במהלך התייעלות שיכלול פיטורי עובדים וקיצוצי שכר, כך נודע ל-TheMarker. על פי הערכות צפויה החברה, המעסיקה כ-300 עובדים ברחבי העולם, לבצע קיצוץ של כ-10% במצבת כוח האדם - כ-30 עובדים. כמו כן תבצע החברה קיצוץ בשכרם של העובדים הנותרים בשיעור של עד 10%.

מהחברה, המפתחת ומשווקת מערכות ניטור ובדיקת איכות לחברות תקשורת, נמסר כי "אי.סי.טל אינה נוהגת להגיב לשמועות".

תהליך הקיצוצים העתידי באי.סי.טל היה צפוי. החברה פירסמה לאחרונה אזהרת רווח חמורה לקראת תוצאות הרבעון הראשון של 2003, האמורות להתפרסם היום. החברה צופה לדווח על הכנסות של 14-16 מיליון דולר - צניחה של כ-33%-40% מהכנסות הרבעון הקודם, שהסתכמו ב-24.1 מיליון דולר. עוד הודיעה החברה כי היא צפויה לדווח על הפסד נקי של 3-5 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 4.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2002.

לאחר פרסום אזהרת הרווח העריכו בבית ההשקעות CIBC כי לאי.סי.טל לא תהיה ברירה והיא תהיה חייבת לקבל החלטות הנוגעות לקיצוץ מצבת כח האדם שלה.

סמנכ"ל הכספים של החברה, אבי גולדשטיין, אמר לאחר אזהרת הרווח כי בתקופה הקרובה יתקבלו החלטות הנוגעות לקיצוצים. "לפני שנעשה מהלך נצטרך לראות מה ההכנסות הצפויות במהלך השנה, ואז לקבל החלטות" אמר גולדשטיין. "צריך לבצע תחזית הוצאות, ואז לשבת עם הדירקטוריון ולהחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully