וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוספט מציגה: חזון יופיטר

כתב וואלה! עסקים

30.4.2003 / 12:04

חזון ה-E-Business הבא של מיקרוסופט הוצג אתמול במסגרת כנס Tech-Ed באילת; ההבטחה: שיפור "מהפכני" בניהול הארגון; האמצעי: חיבור בין מערכות IT, מידע, עובדים ולקוחות

מיקרוסופט ישראל הכריזה אתמול על חזון ה-E-Business הבא של החברה, שיתבצע במסגרת פרויקט פיתוח שזכה לשם הקוד "יופיטר". מהחברה נמסר כי הפרויקט ישלב ויכלול מרכיבים של פלטפורמת שרתי ה-E-Business, "במטרה לסייע לארגונים לחבר בין מערכות IT, איים של מידע, עובדים, לקוחות ותהליכים עסקיים".

ההכרזה נעשתה במסגרת כנס Tech-Ed של החברה, המתקיים בימים אלה באילת בהשתתפות כ-1,500 אנשי מחשבים מהארץ והעולם. יורם פרידמן, יועץ ומומחה טכנלוגיות E-Business במיקרוסופט ישראל, התייחס לפרויקט: "באמצעות 'יופיטר' אנו מוודאים כי כל מוצרינו מקושרים בצורה אחידה ובקלות, וכן כי באפשרות הלקוח לבחור את הרכיבים הנכונים עבור האפליקציות הספציפיות עימן הינו עובד".
סט טכנולוגיות "יופיטר" יוצע בשני שלבים במהלך השנה וחצי הקרובות ויציע יכולות המוגדרות על ידי החברה "מהפכניות", לשליטה וניהול תהליכים עסקיים, תמיכה משופרת בסטנדרטי XML Web services ותמיכה במשתמשים באמצעות תוכנות Visual Studio .NET ו- Office.

"הלקוחות מעוניינים למנף ולהרחיב את השקעות ה- IT העכשוויות שלהם", אמר פרידמן, "בהאחדת היישומים שלנו אנו מפשטים את המורכבות של תשתיות לקוחותינו מחד, ומאידך מספקים להם פתרון מקיף ומבוסס סטנדרטים לקישור, ניתוח ומתן תגובה למידע, אנשים ותהליכים בארגונים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully