וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיג'יטל פיול חתמה על עסקה בהיקף של 1.2 מיליון דולר עם חברת O2 הבריטית

צורי דאר

30.4.2003 / 12:38

דיג'יטל פיול תספק ל-O2 את פתרון ה-ServiceFlow שיסייע בניהול מגוון השירותים אותם מספקת O2; החברה מגייסת בימים אלה 8 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית דיג'יטל פיול (Digital Fuel), ספקית פתרונות ניהול לשירותי לקוחות, הודיעה כי חתמה על חוזה עם O2, מחברות הסלולר הגדולות באנגליה.



O2 הינו שם המותג של mmO2, שהיתה בעבר חטיבת הסלולר של בריטיש טלקום, והופרדה ממנה בהנפקה ראשונה לציבור שהושלמה בשנה שעברה. במסגרת העסקה, תספק דיג'יטל פיול ל-O2, לה כ-19 מיליון מנויים בבריטניה, את פיתרון ServiceFlow שיסייע בניהול מגוון השירותים אותם מספקת O2 בסל מוצריה. שווי העסקה - 1.2 מיליון דולר.



דיג?יטל פיול עוסקת בפיתוח פתרונות ORM - Outsourcing Resource Management - לניהול התקשרויות של ארגון עם ספקי שירותי מיקור חוץ כגון ניהול כוח אדם, מוקדים טלפוניים ושירותי אחסנה. מוצר הדגל שלה, ServiceFlow, מסייע לארגונים וספקי שירותים לנטר ולעקוב באופן אוטומטי אחרי הביצועים והאיכות של שירותי הערך המוסף המסופקים על ידן.



דיג?יטל פיול הוקמה באפריל 2002 על ידי בני להמן, גלעד רז, יעקב קוגן וישראל דנציגר. החברה השלימה בתחילת 2002 גיוס של 4.25 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון הירושלמית אפרופוס (Apropos IT Ventures), וכן השתתפו בו קרן ההון סיכון הישראלית יזראל סיד פרטנרס ומייסד צ'ק פוינט, שלמה קרמר, שהשקיעו בחברה גם בעבר. דיג?יטל פיול מגייסת בימים אלה 8 מיליון דולר ממשקיעים קיימים וחדשים.



על לקוחותיה של דיג?יטל פיול נמנים בנק אוף אמריקה, GE, אקסנצ'ר, IBM, סאן מיקרוסיסטמס דבלקליק ועוד. בתחילת השנה הודיעה החברה על הסכם לפיתוח פתרון משותף עם ענקית התוכנה הגרמנית SAP.



דיג'יטל פיול מעסיקה כיום כ-40 עובדים במרכז הפיתוח בירושלים, במטה הניהול של החברה בקליפורניה, ארה"ב ובמשרדי המכירות של החברה בדאלאס, בניו יורק, בדטרויט ובלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully