וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאינד מקווה להמשיך להשתפר ב-2003 ולהישאר רווחית; ההכנסות ברבעון הראשון היו 2.8 מ' ד' - צמיחה של 10%

גתית פנקס

30.4.2003 / 13:15

הרווח התפעולי היה 195 א' ד' - טוב מהרווח ברבעון הקודם, 106 א' ד'; מאינד ייצרה מפעילות 1.3 מ' ד' ועתודות המזומן שלה מכילות 44.6 מ' ד'



חברת הבילינג הישראלית מאינד סי.טי.איי מיוקנעם ממשיכה להשתפר מרבעון לרבעון, והיא מקווה להמשיך ולעשות זאת גם בהמשך השנה. "היה לנו רבעון טוב בו השגנו עסקות חדשות ויש לנו צבר הזמנות חזק יותר שכולל גם לקוחות חדשים וגם לקוחות חוזרים", אמרה מוניקה אייזינגר, יו"ר, נשיאת ומנכ"לית החברה עם פרסום הדו"חות. החברה הוסיפה ברבעון 5 לקוחות חדשים.



מאינד דיווחה היום על הכנסות של 2.8 מיליון דולר לרבעון הראשון של 2003 - צמיחה של 17% מהכנסות הרבעון המקביל ושל 10% מהרבעון שעבר, הרביעי של 2002. הכנסות החברה מרישוי היוו 57% מההכנסות, אלה מתחזוקה היו 29% ואלה משירותים ייצגו 14% מההכנסות. שולי הרווח הגולמי של מאינד היו 76% מההכנסות והוצאותיה התפעוליות הסתכמו בכ-2 מיליון דולר.



החברה רשמה ברבעון הראשון רווח תפעולי של 195 אלף דולר - שיפור מהרווח התפעולי ברבעון הקודם שהיה 106 אלף דולר, ובזכות הכנסות מימון בגובה 680 אלף דולר הצליחה להעמיק את הרווח הנקי לרמה של 833 אלף דולר או 4 סנט למניה. ברבעון שעבר הרווח היה גבוה יותר, 932 אלף דולר.



מאינד היא ספקית של מערכות בילינג לשירותי IP הכוללים קול, נתונים, Mediation, תוכן ומערכות רישום שיחות. הפתרונות של החברה כוללים איסוף נתונים ותמחור בזמן אמת, ולקוחותיה כוללים ספקי טלפוניה סלולרית, קווית, טלפוניה באינטרנט, ספקי אינטרנט ותוכן, גופים ממשלתיים ומוסדות פיננסיים עולמיים.



מאינד הגדילה את קופת המזומנים שלה ברבעון ב-1.7 מיליון דולר ל-44.6 מיליון דולר. תזרים המזומנים מפעילות היה 1.3 מיליון דולר - גבוה מהרבעון הקודם אז הסתכם במיליון דולר. שווי השוק של מאינד הוא 40 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק.







החברה ציינה כי הראות שלה קדימה השתפרה וכי היא החלה בצורה הדרגתית להגדיל את מצבת כוח האדם תוך שמירה על רווחיות. נכון לסיום הרבעון הראשון הועסקו במאינד 165 עובדים בארה"ב, אירופה, סין וישראל. מכירותיה של החברה באיזור EMEA - אירופה, אפריקה והמזה"ת, היוו 60% מההכנסות; אלה מארה"ב 16% והמכירות באיזור אסיה מייצגות 24% מההכנסות.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully