וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטק החלה בפיטוריהם של כ-50 מ-310 עובדיה

עינב בן יהודה

30.4.2003 / 13:34

בנוסף, החברה תקצץ בשכר העובדים באופן מדורג; לאחרונה הודיע יוסי מימן, המחזיק בכ-38.5% ממניות החברה, כי ישקיע בה 500 אלף דולר תמורת אג"ח להמרה ל-4 שנים

הנהלת חברת אלטק , המייצרת מעגלים מודפסים בעיקר לתחומי התעופה, החלל והציוד הרפואי, תתחיל בקרוב בפיטוריהם של כ-50 מ-310 עובדי החברה. אלטק מעסיקה בישראל כ-280 עובדים.

לאחרונה הודיע איש העסקים יוסי מימן, המחזיק בכ-38.5% ממניותיה של החברה, כי יזרים לקופתה 500 אלף דולר תמורת אג"ח להמרה שיהיו לתקופה של 4 שנים בריבית שנתית של 10%. צעד זה של מימן נעשה תקופה קצרה לאחר פרסומים כי בכוונתו לסגור את החברה או למכור אותה. בעקבות פרסומים אלו מסר מימן בתגובה כי יש לו אמון מלא בחברה ובהנהלתה, הזוכים לתמיכתו המלאה.

מהחברה נמסר היום כי החלה ביישום שלב נוסף בתוכנית ההתייעלות, המופעלת מזה מספר חודשים, ואמורה להתאים את מבנה פעילות החברה למצב השווקים. התוכנית כוללת מעבר לפיטורי עובדים, קיצוצי שכר פרוגרסיוויים ועדכון חוזים והתקשרויות מול ספקים חיצוניים.

אריה רייכרט, נשיא ומנכ"ל אלטק, מסר: "תוכנית ההתייעלות המקיפה שאנחנו מיישמים היום היא צעד כואב אך הכרחי נוכח הקשיים המתמשכים של יצרני PCB בישראל ובעולם, בעקבות החולשה בשוקי הטכנולוגיה. אנחנו מאמינים כי תוכנית זו, המורידה באופן משמעותי את נקודות האיזון התזרימיות והחשבונאיות של אלטק, תאפשר לנו להציג תזרים מזומנים חיובי ולהפנות את עיקר מאמצינו לחידוש צמיחת החברה."

רייכרט הוסיף כי למרות הקשיים ואי הוודאויות המאפיינים את השוק בו פועלת החברה, אלטק מעודדת מהתקדמות מאמציה להגדלת היצוא לאירופה ולארה"ב. "תוכנית ההתייעלות המקיפה עליה אנחנו מודיעים היום, יחד עם השלמת גיוס ההון של 500 אלף דולר והתקדמות המשא ומתן עם הבנקים, יאפשרו לאלטק להפנות את עיקר מאמציה להמשך הפיתוח והצמיחה של החברה".

את הדו"חות לסיכום הרבעון הרביעי של 2002 והשנה כולה תפרסם החברה יחד עם דו"חות הרבעון הראשון של 2003. לדברי רייכרט, רואי חשבון של החברה לא נכחו בספירות המלאי שנערכו על ידי החברה הבת בגרמניה, ולכן לא פירסמה החברה את הדו"חות. ב-9 החודשים הראשונים של 2002 דיווחה החברה על הכנסות של 17 מיליון דולר והפסד נקי של 1.9 מיליון דולר. בקופתה היו בסיום 9 החודשים הראשונים 2.2 מיליון דולר, והתחייבויות של 10.5 מיליון דולר לטווח קצר או 15 מיליון דולר בהכללת התחייבויות לטווח ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully