וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי ויעקב יורדים מגשר ההלכה

איילה צורף

30.4.2003 / 13:52

ערוץ 10 מוריד את שילוט הקירות בגשר ההלכה 9 חודשים לפני הזמן המתוכנן; בתיווכו של ראובני-פרידן תשכור שטראוס את השטחים עבור קמפיין מילקי, תמורת תשלום נמוך יותר

ערוץ 10 מוריד את שילוט הקירות מעל גשר ההלכה 9 חודשים לפני הזמן המתוכנן. את זכויות הפרסום על שלושת הקירות בבניין רכשה החברה באמצעות משרד הפרסום שלה, ראובני-פרידן IPG, בפברואר האחרון, לשנה, בסכום של מיליון דולר. כעת, משנקלעה החברה לקשיים ועברה לניהול בית משפט, היא מצמצמת למינימום הכרחי את פעילות הפרסום שלה, ובכלל זה היא מורידה מהקירות את שלטי "ערב טוב מיקי... ערב טוב יעקב", מגשר ההלכה.

את מקומם של השלטים תתפוס בשלב הראשון שטראוס, עם קמפיין מילקי. שטראוס, שבתיווכו של ראובני-פרידן (משרד הפרסום של שתי החברות) לקחה מערוץ 10 את זכויות הפרסום על גבי אותם הקירות, תשלם, באופן יחסי, פחות מהסכום שאמור היה ערוץ 10 לשלם לברעם - המחזיקה בזכויות הפרסום בקירות אלו.

בפברואר האחרון עלו לאוויר מעל גשר ההלכה שלטי הקירות של ערוץ 10, במסגרת קמפיין ההשקה שניהל ראובני-פרידן IPG לחברת החדשות החדשה של ערוץ 10. באותם ימים דובר על כך שערוץ 10 שכר את הקירות לשנה, ובשנה הקרובה יופיעו בו קמפיינים שונים לקידום תכנים שונים בערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully