וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלייד מטיריאלס ישראל השלימה את רכישת חברת בוקסר קרוס האמריקאית בעסקת מזומן

עודד חרמוני

30.4.2003 / 14:19

בוקסר-קרוס הוקמה בשנת 1997 והיא פיתחה מערכות ניטור חדשניות לתהליכי ייצור, המספקות נתונים אלקטרונים חיוניים הדרושים בתהליכי ייצור מוליכים למחיצה



חברת אפלייד מטיריאלס ישראל, הודיעה כי השלימה את רכישת חברת הסטארט אפ בוקסר-קרוס (Boxer Cross Inc) האמריקאית לאחר שרכשה את יתרת מניות החברה. אפלייד מטריאלס לא דיווחה על היקף העסקה, שנעשתה במזומן.



חברת בוקסר-קרוס הוקמה בשנת 1997 והיא פיתחה מערכות ניטור חדשניות לתהליכי ייצור, המספקות נתונים אלקטרונים חיוניים הדרושים בתהליכי ייצור מוליכים למחיצה. כ-30 עובדי החברה, ישתלבו בחטיבת ה-PDC המנוהלת על ידי אפלייד מטריאלס ישראל ועיקר הפעילות שלה בישראל ובארה"ב. בשלב זה עובדי בוקסר-קרוס יעבדו במסגרת אפלייד מטריאלס ישראל - בסניף הפיתוח בארצות הברית.



מנכ"ל אפלייד מטריאלס ישראל וסגן נשיא אפלייד מטריאלס, גלעד אלמוגי, אמר כי "המוצרים של חברת בוקסר קרוס מיועדים לייצור שבבים בטכנולוגיות של 130 ננומטר ומטה".



אפלייד מטיריאלס היא היצרנית הגדולה והמובילה בעולם של מערכות ושירותים לתעשיית המוליכים למחצה. החברה נסחרת בנאסד"ק ובבורסת הונג קונג לפי שווי שוק של 24 מיליארד דולר. אפלייד מטיריאלס בישראל מפתחת, מייצרת ומשווקת מכונות לבדיקה ולבקרה לתעשיית המוליכים למחצה. פעילות החברה הישראלית מתקיימת ברחובות, ביוקנעם ובקרית גת והחברה מעסיקה בארץ כ-1,000 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully