וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת העיתונאים בירושלים מבקשת מביהמ"ש לחייב את רשות השידור למנות מנהלים לקול ישראל ולערוץ 1

רוני קורן-דינר

30.4.2003 / 14:49

האגודה טוענת כי רשות השידור מפרה הסכם ביניהן, לפיו יפורסם מכרז חדש לכל תפקיד מנהל מחלקת מדיה המאויש על ידי אותו אדם למעלה משש שנים



אגודת העיתונאים בירושלים פנתה לבית הדין האזורי לעבודה בעיר בבקשה להורות למנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, לכנס ועדת מכרזים לבחירת מנהל ל"קול ישראל" ולערוץ 1 בטלוויזיה.



את "קול ישראל" מנהל מזה 14 שנים אמנון נדב, ואילו לטלוויזיה אין מנהל קבוע מזה שלוש שנים. המנהל הזמני הנוכחי הוא יוסי משולם.



אגודת העיתונאים, באמצעות עו"ד אופיר טל ממשרד עוה"ד גלעד שר, טוענת כי לבקשתה קדמו נסיונות של גופים רבים להביא לכך שרשות השידור תמנה מנהלים לחטיבות המדיה בדרך ראויה ותקינה, וכי היא עצמה מיצתה כל מהלך אפשרי להביא לבחירתם של מנהלים חדשים.



בבקשה טוענת אגודת העיתונאים כי רשות השידור מפרה את ההסכמים הקיימים בעניין מינוי מנהלי המדיה, ואינה מקיימת את חובתה להקפיד על כללי מנהל תקין. מן הבקשה עולה כי נהלי בחירת מנהלי המדיה נקבעו בהסכם בין אגודת העיתונאים לבין רשות השידור במאי 2002, הקובע כי יפורסם מכרז חדש לכל תפקיד ניהולי אשר מאויש למעלה משש שנים על ידי אותו אדם. הדיון בבקשה נקבע לתאריך ה-8 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully