וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק בין קסלמן לסומך חייקין: פלאפון, תעשיות מזון ודור אלון עברו לקסלמן

ניצן כהן

30.4.2003 / 15:10

בכיר באחד ממשרדי הרו"ח הגדולים: המעבר של כי"ל לסומך חייקין עלול להצית מחדש את המלחמה עם קסלמן את קסלמן



שלב נוסף בקרב האיתנים בין משרד רואי החשבון סומך חייקין וקסלמן את קסלמן. בשנתיים האחרונות נטשו את משרד סומך חייקין לטובת קסלמן את קסלמן מספר תיקים גדולים, ביניהם: פלאפון, מפעלי מזון וקבוצת דור אלון. המעבר של מפעלי מזון היה אחד הקופונים שגזר קסלמן את קסלמן מהסכם הייצוג של פרייס ווטרהאוס בישראל. פרייס ווטרהאוס העולמי מייצג את חברת יוניליבר - החברה האם של מפעלי מזון.



בנוסף הצטרף למאגר הלקוחות של קסלמן גם התיק של מפעלי ים המלח - מקבוצת כי"ל. אתמול פורסם לראשונה ב-TheMarker דבר המעבר של כי"ל ממשרד רואי החשבון קסלמן את קסלמן לסומך חייקין. למרות ההפסד של קסלמן במאבק על התיק היוקרתי, הוא עדיין ממשיך לייצג את בז"ן, חברה בת של כי"ל וכאמור את מפעלי ים המלח.



בענף מציינים שבשנתיים האחרונות החריפה המלחמה בין שני המשרדים לאחר המעבר של מספר חברות תעשייתיות משמעותיות לקסלמן בעוד משרד סומך חייקין הולך ומשתלט על תחום הבנקאות בישראל. בשוק מציינים כי למעבר של תיקים אלה לקסלמן קדם המעבר של בנק הפועלים לסומך חייקין.



בכירים בענף מציינים שלאחרונה היתה רגיעה בין המשרדים אולם המעבר של כי"ל לסומך חייקין עלול להצית מחדש את המלחמה בין שתי הפירמות.



כאמור, כי"ל שכרה אתמול את שירותי הביקורת של משרד סומך חייקין במקום משרד קסלמן את קסלמן. סומך חייקין משמש, בין היתר, כרואה החשבון של קבוצת החברה לישראל. לאחרונה התבטאו בכירים במשרד קסלמן את קסלמן כנגד השליטה של משרד סומך חייקין בענף הבנקאות הישראלי.



ממשרדי סומך חייקין וקסלמן את קסלמן סירבו להגיב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully