וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק: שיפור בהכנסות וצמצום ההפסד התפעולי והנקי

שירלי יום-טוב

30.4.2003 / 15:16

הכנסות של 6.2 מיליון דולר על הפסד נקי של 1.3 מיליון דולר; מנכ"ל ווקלטק: "יכולת החיזוי השתפרה ואנו מאמינים שהגרוע מכל מאחור"

חברת ווקלטק מציגה היום שיפור משמעותי בהכנסות, צמצום ההפסד הנקי וירידה בהפסד התפעולי לרמה הנמוכה ביותר אי פעם בחברה. הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון ב-85% ביחס לרבעון המקביל ל-6.2 מיליון דולר, ומייצגות צמיחה של 154% על הכנסות הרבעון הקודם. ההכנסות ממוצרים הסתכמו ב-4.6 מיליון דולר, לעומת 2.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-785 אלף דולר, לעומת 361 אלף דולר ברבעון מקביל.

ווקלטק, המספקת פתרונות קול על גבי תשתיות בטכנולוגיית IP לספקיות תקשורת, מדווחת על הפסד נקי של 1.3 מיליון דולר ברבעון הראשון או 11 סנט למניה - בהשוואה להפסד נקי של 3.9 מיליון דולר, או 32 סנט למניה, ברבעון המקביל. ברבעון הרביעי של 2002 דיווחה ווקלטק על רווח נקי של 6.5 מיליון דולר, אך רווח זה כלל מכירה של יתרת מניות חברת התקשורת ITXC שייסדה ווקלטק בעבר - בסכום של 7.8 מיליון דולר. כמו כן נרשמו ברבעון הקודם הטבת מס בסך 1.6 מיליון דולר, והכנסות אחרות בגובה 165 אלף דולר.

ד"ר אילון גנור, יו"ר ומנכ"ל ווקלטק, ציין בהודעת החברה כי "יכולת החיזוי השתפרה ואנו מאמינים שהגרוע מכל מאחורינו. על ידי הגדלת ההכנסות ופיקוח קפדני על הוצאות התפעול, הצלחנו לצמצם את הפסדינו לרמות הנמוכות ביותר בהיסטוריה של החברה".

שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון ירד ל-53% לעומת 59% ברבעון הקודם, אך ווקלטק מציינת כי "נתון זה משקף מאפיינים יוצאי דופן של עסקה גדולה - ואלה לא צפויים לחזור על עצמם".

ההוצאות התפעוליות נותרו יציבות ביחס לרבעון הקודם והסתכמו ב-4.5 מיליון דולר, לעומת 7.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההפסד התפעולי עמד על 1.2 מיליון דולר, לעומת 3.1 מיליון דולר ברבעון קודם ו-5.8 מיליון דולר במקביל.

יתרות המזומנים, שווי מזומנים והשקעות לטווח קצר היו 15.2 מיליון דולר בסיום הרבעון הראשון, לעומת 17.7 מיליון דולר בסיום 2002. החברה ציינה כי היא מצפה שאלו יעלו על 16 מיליון דולר ברבעון הבא. ווקטלק נסחרת ברשימת החברות הקטנות בנאסד"ק, לפי שווי שוק של 9.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully