וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאינק השלימה גיוס של 5 מיליון דולר לפי שווי של 40 מיליון דולר אחרי הכסף

צורי דאר

30.4.2003 / 17:03

את הסבב הובילה קרן ההון סיכון היפאנית JAIC עם השקעה של 3 מיליון דולר, וכן השתתף בו קונצרן מרובני היפאני; מגאינק מפתחת טכנולוגיית דיו אלקטרוני עבור שלטי פרסום



חברת הסטארט אפ הישראלית מגאינק (Magink display technologies ), המפתחת טכנולוגיות שילוט אלקטרוני, השלימה גיוס שני של 5 מיליון דולר לפי שווי של 40 מיליון דולר אחרי הכסף.



את הסבב הובילה קרן ההון סיכון היפאנית JAIC - Japan Asia Investment Co עם השקעה של 3 מיליון דולר. יתרת הסכום הושקעה על ידי קונצרן מרובני היפאני.



החברה מסרה כי ההשקעה תשמש להגדלת מערך המכירות שלה, וכן לפיתוח אפליקציית וידיאו שתיושם בשלטים אלקטרוניים.



מגאינק פיתחה טכנולוגיית דיו אלקטרוני, המאפשרת הצגה של תמונות סטטיות באיכות גבוהה על שלטי ענק, והחלפתם באמצעות מחשב מבלי לצרוך כמות גדולה של חשמל.



החברה חתמה בנובמבר 2002 על הסכם שותפות עם תאגיד הענק היפאני מיצובישי אלקטריק. מיצובישי, היצרנית הגדולה בעולם של מסכי שלטי חוצות דיגיטליים מסוג LED (מסכי פלזמה אלקטרוניים), תייצר לוחות שילוט שבהם תשולב הטכנולוגיה של Magink. פוטנציאל ההכנסות הוערך בכ-10 מיליון דולר.



הייצור המסחרי הראשון של השלטים אמור להתחיל ברבעון הראשון של 2003, אולם החברה נדרשת כעת להגיע לשיתופי פעולה עם חברות פרסום ומדיה שיעשו שימוש בשלטי השילוט המבוססים על הטכנולוגיה של החברה. על פי החברה, פילוטים של ההסכם עם מיצובישי נעשו כבר בבריטניה בשיתוף חברת קליר צ'אנל, ובצפון אמריקה בשיתוף חברת פטיסון אאוטדור.



Magink, לשעבר אי-מג'ין (e-Magin), שפוצלה באמצע 2000 מהחברה האם SixEye, מנוהלת כיום על ידי רון פוליאקין, הבעלים של SixEye. חברת Magink גייסה עד היום כ-11 מיליון דולר ממספר משקיעים, בהם כלל תעשיות, קרן TFG הגרמנית, קומיוטק והחברה האם SixEye. החברה מעסיקה כיום כ-30 עובדים במרכז הפיתוח בנווה אילן ובמשרדיה בבריטניה וניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully