וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מגל: 2003 תהיה טובה מאשתקד

גתית פנקס

30.4.2003 / 17:22

החברה דיווחה על הכנסות של 12.8 מיליון דולר ברבעון הראשון - ירידה של 4.2% מהרבעון הרביעי ועלייה של 35% מהרבעון המקביל; יזהר דקל: אנחנו מתמודדים על חוזים בהיקפים גדולים

ההזמנות החדשות שקיבלה חברת מגל בסוף 2002 וברבעון הראשון של 2003, ובהן פרויקט בשווי 16 מיליון דולר להתקנת מערכות הגנה היקפיות בשדה התעופה של בוקרשט ברומניה, גורמות למנהלי החברה להיות אופטימיים ולהכריז כי התחזית לפיה 2003 תהיה טובה מ-2002 עדיין תקפה.

מגל, המתמחה בפיתוח מערכות אבטחה ממוחשבות לאיתור וזיהוי חדירות לא מורשות, דיווחה היום על הכנסות של 12.8 מיליון דולר ברבעון הראשון - ירידה של 4.2% מההכנסות של הרבעון הרביעי ב-2002, ועלייה של כ-35% מהכנסות הרבעון המקביל. "אנחנו מרוצים מכך שהצלחנו להגדיל את ההכנסות שלנו בהשוואה לרבעון המקביל" - אומר מנכ"ל מגל יזהר דקל, ומסביר כי הירידה בהשוואה לרבעון הרביעי היא מסורתית.

הוצאותיה התפעוליות של החברה היו 4.3 מיליון דולר ברבעון - ירידה מרמה של 5.1 מיליון דולר ברבעון שעבר. דקל מסביר כי החברה סיימה ביצוע של עבודות, שההוצאות עליהן היו גבוהות יותר. כיום מעסיקה החברה 220-230 עובדים בעולם, כולל החברות הבנות.

מגל דיווחה על רווח תפעולי של כ-1.1 מיליון דולר ברבעון הראשון - שיפור מרמה של 448 אלף דולר ברבעון הקודם. הוצאות המימון של החברה ברבעון הראשון הסתכמו ב-331 אלף דולר, בהשוואה להכנסות מימון של 100 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד - וזאת עקב שינוי בשער היורו לעומת הדולר האמריקאי והדולר הקנדי. בשורה התחתונה, רווחי מגל היו 532 אלף דולר או 7 סנטים למניה -שיפור מהרווח ברבעון הקודם שהיה 359 אלף דולר או 5 סנטים למניה, אך נמוך מהרבעון המקביל - אז הרווח היה 600 אלף דולר.

"החוזים עליהם חתמנו לאחרונה מעידים על חיזוק המעמד שלנו בשוק העולמי כספקית פתרונות אבטחה היקפיים. צבר ההזמנות הנוכחי שלנו הוא גבוה מאוד, ואנחנו מאמינים שהתוצאות ב-2003 יהיו טובות יותר", אומר דקל. "אנחנו רואים בתקופה האחרונה שהנושא של כניסה לתחום של ביצוע פרויקטים עליו אנחנו עובדים בשנים האחרונות מתחיל לתת אותותיו, ואנחנו נמצאים היום במגעים נוספים על פרויקטים דומים לזה ברומניה ועל חוזים גדולים אחרים. יחד עם זאת, קשה לחזות כעת מתי ייסגרו החוזים הללו".

בפרויקט ברומניה משמשת מגל כקבלנית ראשית. חוזה גדול נוסף ש"מסדר" למגל את ההכנסות הוא בהיקף של 7-8 מיליון דולר, להקמת גדר ההפרדה בקו התפר.

מגל סיימה את הרבעון עם אמצעים נזילים בסך 14.4 מיליון דולר, כולל פקדונות לטווח ארוך - וזאת לעומת שווי שוק של כ-40 מיליון דולר. ביתרת הלקוחות של מגל יש 3.7 מיליון דולר, והונה העצמי הוא 36.3 מיליון דולר.

דקל אומר כי אחד מערוצי הגידול שבו החברה רוצה לנקוט הוא רכישות בתחומים שיתרמו לה לשורה העליונה והתחתונה של הדו"חות. "אנחנו כל הזמן בודקים, אבל אין כרגע משהו אקטואלי ואני גם לא יכול לומר שאני רואה חברות אחרות מסדר הגודל שלנו מבצעות תהליכים דומים", הוא אומר. לדבריו, מגל מחפשת השלמה טכנולוגית, או בסיס לקוחות או חברה שתתמקד בתחום עיסוק שיכול לחזק את מגל, כמו למשל חברות פרוייקטים עם בסיס לקוחות גדול שיוסיפו ליכולות האינטגרציה של מגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully