וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיבייס סיפקה פתרון דחיסת וידיאו לחברת שידורי הטלוויזיה הגרמנית יורו 3

סוכנויות הידיעות

30.4.2003 / 18:48

הפתרון מאפשר הוזלת עלויות באמצעות ויתור על שימוש יקר יחסית בקווי טלקום



חברת אופטיבייס , המתמחה בפיתוח פתרונות לדחיסה והעברת קבצי וידיאו ברשתות רחבות פס, הודיעה היום על חוזה עם חברת שידורי הטלוויזיה יורו 3 (Euro 3). החברה הגרמנית הטמיעה את פלטפורמת העברת קבצי הווידיאו הרב ערוצית של אופטיבייס, MGW 2000, כדי לאפשר העברת תוכנית טלוויזיה אזורית ל-400 אלף המנויים באזור אגם קונסטאנץ.



עד כה יורו 3 עשתה שימשו בפתרון יקר יחסית הכולל שימוש בקווי טלקום אשר לא איפשרו העברת וידיאו ואודיו באיכות גבוהה כמו גם קישור אולפנים מקומיים לאולפן הראשי.



אופטיבייס, שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 26.3 מיליון דולר, דיווחה ברבעון הרביעי על הכנסות של 4.3 מיליון דולר, בדומה להכנסות הרבעון הקודם על נפילה ל 41% מהרבעון המקביל. ההפסד התפעולי של אופטיבייס ברבעון הסתכם ב-1.7 מיליון דולר לפני סעיפים חריגים, והגיע ל-2.4 מיליון דולר, כולל כל המחיקות והפחתות השווי.



בזכות הכנסות מימון של 1.7 מיליון דולר הסתכם ההפסד הנקי של אופטיבייס בסנט אחד למניה. מדובר בשיפור לעומת הפסד נקי של 8 סנטים למניה ברבעון הקודם והפסד של 10 סנטים למניה בתקופה המקבילה ב-2001. קופת המזומנים הדשנה הכילה בסיום הרבעון כ-45 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully