וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש לשכת עורכי הדין, שלמה כהן, ירוץ לקדנציה נוספת לראשות הלשכה

אמיר הלמר

30.4.2003 / 19:40

גם יו"ר מחוז תל אביב, עו"ד אורנה לין, תתמודד על קדנציה נוספת מטעם סיעתו של כהן; עו"ד רנאטו יארק יתמודד מטעם הסיעה על ראשות מחוז ירושלים



ראש לשכת עורכי הדין, ד"ר שלמה כהן, יודיע מחר על כוונתו להתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין לקדנציה נוספת מטעם סיעתו - "לשכה אחרת". הבחירות למוסדות הלשכה יתקיימו בחודש יוני השנה, ומול כהן יתמודדו - נכון לעכשיו, עו"ד יראון פסטינגר ועו"ד שי סגל.



כהן שימש ב-4 השנים האחרונות כראש הלשכה לאחר שגבר על עו"ד אלקס הרטמן ועל ראש הלשכה הקודם, עו"ד דרור חוטר ישי, בבחירות האחרונות. הרטמן הודיע לאחרונה שלא יתמודד על התפקיד מחדש.



במקביל הודיעה גם יו"ר מחוז תל אביב בלשכה, עו"ד אורנה לין - לשעבר שותפה במשרד זליגמן ושות', כי בכוונתה להתמודד על קדנציה נוספת לראשות ועד המחוז. לין תתמודד על התפקיד מטעם סיעתו של כהן. מולה מתמודד, לעת עתה, עו"ד אילן בומבך - יו"ר ועדת האתיקה של מחוז תל אביב.



מתמודד מעניין נוסף מטעם הסיעה, הפעם במחוז ירושלים, הוא עו"ד רנאטו יארק - שהיה בעבר ראש מחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. מולו יתמודד ראש הוועד הנוכחי, עו"ד יוסי תוסיה-כהן. בנוסף תתמודד מטעם הסיעה עו"ד רחל בן ארי על ראשות ועד מחוז חיפה, כאשר מולה יתייצב עו"ד אריה אבריאל מטעמו של עו"ד שי סגל.



על צירופו של יארק כמתמודד מטעם הסיעה אמר היום כהן כי זה משתלב עם המטרות שהוא הציב לעצמו כשנבחר - להחזיר לפעילות בלשכה את החברים הבכירים במקצוע. כך מציין כהן כי רתם את עו"ד יגאל ארנון לעמוד בראש פרויקט שכר מצווה, ואת פרופ' יוסף גרוס לעמוד בראש ההוצאה לאור של הלשכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully