וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Entercept שמוזגה עם קליק נט הישראלית נמכרה ב-120 מיליון דולר

עודד חרמוני

1.5.2003 / 8:56

העסקה הושלמה לאחר שלושה שבועות של תהליך בדיקת נאותות שביצעה נטוורק אסושייסט לבחינת Entercept



חברת אבטחת הרשתות האמריקאית נטוורק אסושייסט (network Associates), הנסחרת בנאסד"ק בשווי של 1.7 מיליארד דולר, השלימה אתמול את רכישתה של חברת הסטארט-אפ האמריקאית Entercept שעוסקת באבטחת רשתות, תמורת 120 מיליון דולר במזומן. העסקה הושלמה לאחר שלושה שבועות של תהליך בדיקת נאותות שביצעה נטוורק אסושייסט לבחינת Entercept.



רכישת Entercept נעשתה בזכות פתרון טכנולוגי שפותח במרכז הפיתוח בתל אביב של חברת הסטארט-אפ קליק נט, שמוזגה ב-2000 עם Entercept. הפיתוח הטכנולוגי שמקורו בישראל מאפשר מניעת התקפות על הרשת וגילוי וזיהוי שלהן עוד לפני שהסבו נזק, באמצעות מערכת סינון מהירה ברמת המחשב הבודד המחובר לרשת. בין היתר מטפלת החברה בהתקפות של תולעי מחשב שיכולות לשתק 5,000 שרתים בתוך דקות ספורות.



כמה משקיעים ישראלים וישראלים לשעבר שהחזיקו במניות Entercept בעקבות המיזוג שלה עם קליק נט, יקבלו בעקבות עסקת הרכישה כ-10 מיליון דולר במזומן. קבוצת קפיטל, חברה ציבורית ישראלית שהשקיעה באמצעות החברות הבנות ברק אחזקות וברק השקעות בשני גיוסי ההון שערכה קליק נט עד למיזוג שלה, קיבלה בעקבות העסקה 3.5 מיליון דולר. קפיטל, המנוהלת על ידי שמעון ויינטרוב, השקיעה בקליק נט בעבר כ-700 אלף דולר. ישראלי נוסף שיקבל סכום דומה הוא אייל שביט, מנהל חברת Axcess-Net הפועלת בבוסטון.



על פי הערכות, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Entercept, ד"ר יונה הולנדר, קיבל בונוס בסך של כמה מיליוני דולרים, לאחר שהמניות הרגילות שהחזיק בעבר נמחקו. במשרדי Entercept בארצות הברית מועסקים כמה עובדים ישראלים, לאחר שלפני כשנתיים סגרה החברה את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב ופיטרה כ-15 מעובדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully