וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניות בית בושת זינקו ב-118% ביומן הראשון למסחר בבורסת אוסטרליה

דפנה מאור

1.5.2003 / 11:35

חברת דיילי פלאנט, המפעילה של בית בושת ידוע במלבורן, גייסה 2.4 מיליון דולר בהנפקה ראשונה לציבור; מתכננת להתרחב ולהקים "דיסנילנד של סקס" בסידני

מי שאמר שאין חיים בשוק ההנפקות הראשונות בעולם, לא לקח בחשבון את דיילי פלאנט, חברה אוסטרלית המפעילה בית בושת ידוע לשמצה במלבורן. מניות החברה הכפילו את שוויין ויותר מכך ביומן הראשון למסחר בבורסת אוסטרליה.

דיילי פלאנט מכרה 7.5 מיליון מניות במחיר של 50 סנט אוסטרלי, וגייסה 3.75 מיליון דולר אוסטרלי (2.4 מיליון דולר אמריקאי). בתום היום הראשון למסחר נסגרו המניות במחיר של 1.09 דולר אוסטרלי - תשואה יומית של 118%.

המחזור השנתי של עסקי הזנות אותם מנהלת דיילי פלאנט הם 6-9 מיליון דולר אוסטרלי, לפי נתוני החברה. מתוכם 3 מיליון דולר עבור השכרת חדרים, 115 דולר אוסטרלי האחד.

בית הבושת ממוקם בפרבר של מלבורן, ובו 18 חדרים המעוצבים בסגנונות שונים. מכיוון שבאוסטרליה יש חוקים נגד זנות, נדרשה החברה לתמרונים משפטיים כדי לאפשר את ההנפקה, אחרת אפשר היה לתבוע את בעלי המניות שלה על גריפת רווחים מעסקים לא מוסריים.

המניות שנמכרו הן של תאגיד מלונאי, שהופרד מבית הבושת עצמו. התאגיד מבטיח דיווידנד שנתי של 8.4% - בהתבסס על רווחים מהשכרת חדרים, בנפרד מהרווחים ממתן שירותי מין - שלדברי דיילי פלאנט נשארים בידי הנשים העוסקות בהם. דיילי פלאנט מתכננת עתה להתרחב ולהקים "דיסנילנד של סקס" בסידני, בה החוקים נגד זנות הם מתירניים יותר.

בין היועצים שסייעו להשיק את ההנפקה נמצאת היידי פלייס, שנודעה כמנהלת בית בושת לידוענים בארה"ב, וישבה במאסר כעונש על העלמת מס והלבנת כספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully