וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאואר פייפר תרחיב את השותפות עם גרפיק סולושנס לייצור המוני של סוללות דקות; שווי החוזה - מיליוני דולרים

צורי דאר

1.5.2003 / 12:31

שתי החברות אף יפתחו במשותף את מערכת התוויות PowerID, לשיפור תהליכים בשרשרת האספקה הארגונית; החברה תשלים בתוך כחודש גיוס של 5-10 מ' ד'



חברת הסטארט אפ הישראלית פאואר פייפר (Power Paper), המתמחה בפיתוח טכנולוגיות מיקרו-אלקטרוניקה וחברת גרפיק סולושנס (GSI), הודיעו אתמול על הרחבת השותפות האסטרטגית ביניהן בייצור סוללות דקות.



GSI החזיקה ברישיון ליצור סוללות פאואר פייפר בשיטת Plate Sheet לכמויות קטנות יותר וכן אבי טיפוס של סוללות חדשות. כעת יורחב הייצור לשיטת roll to roll במסגרתה מודפס מקור הכוח על גלילים של תשתית גמישה עבור כמויות של מאות מיליוני סוללות. על פי פאואר פייפר קו הייצור יהיה מוכן לשימוש ברבעון השני של 2004.



הבטריות ישולבו בתוך מדבקות קוסמטיות של חברת PowerCosmetics שנועדו להחדרת חומרים קוסמטיים לעור. בנוסף למדבקות קוסמטיות, הבטריות משולבות גם במוצרים כתוויות חכמות, צעצועים ומוצרים חדשניים אחרים.



שתי החברות אף הודיעו כי יפתחו במשותף את מערכת ה-PowerID, מערכת תווית חכמה המבוססת על זיהו תדר רדיו שנועדה לשפר תהליכים כמו אוטומציה ומיכון של משלוחים נכנסים ויוצאים בשרשרת האספקה הארגונית. מערכת ה-PowerID, תהיה מוכנה למסחר בסוף 2003.



על פי מקורות בחברה, שווי ההסכמים, ובכללם תשלומים על הרשיונות לשימוש בטכנולוגיה, הכנסות עתידיות ותמלוגים מפיתוח משותף, הינו כמה מיליוני דולרים.



פאואר פייפר, אשר הוקמה בשנת 1997, מתמחה באספקת פתרונות לתחום היישומים הטכנולוגיים הפועלים באמצעות מקור אנרגיה זעיר. החברה פיתחה, בין היתר, סוללה ידידותית לסביבה שאינה דורשת אריזת מתכת וניתן להדפיסה בעלות סמלית ישירות על נייר, פלסטיק או כל משטח אחר באמצעות ציוד הדפסה סטנדרטי.



מוצרי החברה מוטמעים במוצרי אלקטרוניקה ובצעצועים. הכנסות החברה ב-2002 מוערכות בכ-1.5 מיליון דולר, וצפי ההכנסות לשנה הנוכחית הוא כ-5 מיליון דולר.



פאואר פייפר, המעסיקה כיום כ-45 עובדים בקיבוץ עינת, עומדת להשלים בתוך כחודש גיוס הון פרטי בהיקף של 5-10 מיליון דולר. החברה השלימה באוקטובר 2002 סבב גיוס רביעי בהיקף של 3 מיליון דולר, לפי שווי הנאמד בכ-40 מיליון דולר אחרי הכסף. בנק אוף אמריקה קפיטל פרטנרס הוביל את הגיוס, שבו השתתפו גם חלק מהמשקיעים הקיימים של החברה - יאשודה היפאנית, קרן EDB מסינגפור, גנדן ותדביק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully