וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוטכנולוגיה כללית: רכישת רוזמונט תרמה לצמיחה של 34% בהכנסות

שירלי יום-טוב

1.5.2003 / 16:18

רוזמונט שנרכשה בספטמבר תרמה ל-5.6 מיליון דולר בהכנסות; הרווח הנקי ברבעון הראשון עמד על 3 מיליון דולר

חברת ביוטכנולוגיה כללית מצליחה להשתפר בשורה התחתונה ומדווחת על עלייה ברווח הנקי במקביל לעלייה בהכנסות ביחס לרבעון המקביל. הכנסות החברה הסתכמו ברבעון שחלף ב-28 מיליון דולר ומייצגות עלייה של כ-34% לעומת הרבעון המקביל. ברבעון הקודם הסתכמו ההכנסות ב-30.8 מיליון דולר. הרווח הנקי צמח ל-3 מיליון דולר או 5 סנט למניה לעומת מיליון דולר או 2 סנט למניה ברבעון המקביל, ורווח נקי של 700 אלף בלבד ברבעון הקודם.

החברה מציינת כי לצמיחה בשורת ההכנסות סייעו מכירות המוצרים של חברת רוזמונט שנרכשה בספטמבר האחרון על ידי ביוטכנולוגיה תמורת 94 מיליון דולר במזומן. רוזמונט תרמה 5.6 מיליון דולר לשורת ההכנסות, לעומת 6.3 מיליון דולר ברבעון הקודם. תרומה נוספת לצמיחה היתה הגידול במכירות תרופת האוקסנדרין, המשמשת לטיפול באובדן משקל לא רצוני, ובהורמון הגדילה. לעומת זאת, המכירות של תרופת הדלטסטריל שנועדה לטיפול בבעיות ברמת הטסטוסטרון, ירדו.

מכירות האוקסנדרין הסתכמו ב-11.9 מיליון דולר לעומת 10.3 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-9.6 מיליון דולר במקביל. הורמון הגדילה תרם כ-4.4 מיליון דולר לשורת ההכנסות לעומת 6 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-1.4 מיליון דולר במקביל. הדלטסטריל תרם 3.2 מיליון דולר לעומת 6.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה. תרופה נוספת של ביוטכנולוגיה היא הביולון, לטיפול בבעיות ברכיים, זו תרמה כ-1.6 מיליון דולר, רמה זהה לזו שנרשמה ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully