וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי.טי.איי תפטר כ-10% מכ-600 עובדיה

עינב בן יהודה

1.5.2003 / 17:28

במסגרת תוכנית התייעלות יגויסו אנשי מקצוע מקומיים; מחלקת המכירות והשיווק תושפע במידה פחותה, וייעול המחלקה ייעשה על ידי איחוד פעילויות באזורים שונים

חברת טי.טי.איי מודיעה היום על תוכנית התייעלות במסגרתה תפטר כ-10% מכ-600 עובדיה. הפיטורים יהיו בכל מחלקות החברה.

פיטורי העובדים יעשו במסגרת שינויים מבניים עליהם הודיעה היום החברה. מאיר ליפשס, מנהל העסקים הראשי של החברה, מסר כי "השפל בתעשיית התקשורת השפיע לרעה על ספקי שירותי התקשורת באופן כולל. מה שמאפיין את השוק כיום הוא העובדה שספקי השירות מגלים יותר זהירות בכל הקשור להשקעות בתחום מערכות התפעול, וקבלת החלטות רכש אורכות זמן ממושך".

רוני על דור, מנכ"ל החברה, ציין כי הקטנת מצבת כוח האדם לא תשפיע על יכולתה של החברה לשרת את לקוחותיה, לרכוש לקוחות חדשים ולהמשיך ביוזמות המחקר והפיתוח. לדבריו, השינוי הארגוני נועד להגדיל את יעילותה ותפוקתה של החברה, ולסייע להתגבר על המצב הקשה השורר בתחום התקשורת ולחזור לרווחיות.

במסגרת התוכנית מודיעה החברה על מיקוד מחדש של מחלקת פיתוח המוצרים, שתכלול את כל מאמצי פיתוח התוכנה בחברה. כמו כן תורחב מחלקת הפרויקטים ותכלול את צוות השירותים המקצועיים ברחבי העולם. מחלקת הפרויקטים תנהל את מחזור הפרויקט מתחילתו ועד סופו, כולל יישום, אינטגרציה, תמיכה ושירותי ייעוץ.

עוד נמסר מהחברה כי מחלקת המכירות והשיווק תושפע במידה פחותה מהקטנת מצבת כוח האדם, וייעול המחלקה יעשה על ידי איחוד פעילויות באזורים שונים, פריסה מחדש של מאמצי מכירות לאזורים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה ומיקוד של מאמצי מכירה על פתרונות שיביאו לתועלת בטווח הקצר לספקי שירותי תקשורת.

עוד נמסר מהחברה כי כחלק מתוכנית השינויים המבניים יגויסו אנשי מקצוע מקומיים בארצות בהן יש לחברה עניין. כוח אדם מקומי יהיה אחראי לפיתוח תוכנה, שילוב מוצרים ומתן תמיכה ללקוחות באתריהם.

טי.טי.איי, המספקת מערכות תמיכת תפעול (OSS) ומערכות תמיכת עסקים (BSS) למפעילות תקשורת, דיווחה ברבעון הרביעי של 2002 על הכנסות של 10.7 מיליון דולר והפסד נקי של 14.3 מיליון דולר, שכלל הוצאה חד פעמית בגובה של 7.5 מיליון דולר בגין ביטול חוזה עם אחד או יותר מהחברות הבנות של האצ'יסון. לרבעון הראשון של 2003 צופה החברה הכנסות גבוהות יותר מאלו שרשמה ברבעון הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully