וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS נפטרת מתביעת קאנאל פלוס נגדה בעקבות השלמת עסקת ויוונדי-ניוז קורפ

שירלי יום-טוב

1.5.2003 / 19:33

NDS קאנאל פלוס תבעה את NDS לפני למעלה משנה על פיצוח קודים סודיים של כרטיסים חכמים הנמצאים בממירים של קאנאל; כעת נותרו התביעות ההדדיות בינה לבין DirecTV



חברת אן.די.אס יכולה היום לנשום לרווחה באופן חלקי, לאחר הסרת אחת התביעות המשפטיות העומדות נגדה. היום הודיעה החברה כי קאנאל פלוס, מפעילת שירותי הטלוויזיה בתשלום מקבוצת ויוונדי הצרפתית, מסירה את התביעה נגדה בבית המשפט המחוזי בקליפורניה, וזאת כחלק מתנאי ההסכם בו מכרה קאנאל פלוס את הזרוע האיטלקית שלה, טלפיו, לחברת האם של NDS, ניוז קורפ שבשליטת רופרט מרדוק.



NDS, המפתחת פתרונות לגישה מותנית לשידורי טלוויזיה בתשלום, נתבעה על ידי קאנאל פלוס לפני למעלה משנה. זו האחרונה האשימה את NDS על כך שפיצחה קודים סודיים של כרטיסים חכמים הנמצאים בממירים של קאנאל, והפיצה אותם ברשת. NDS טענה עם הגשת התביעה כי מבחינתה מדובר בהאשמות חסרות בסיס המונעות על ידי השאיפה לפגוע בחברה ולמנוע ממנה להתחרות באופן לגיטימי.



באוקטובר האחרון השעתה קאנאל פלוס את הליכי התביעה, כחלק מתנאי העסקה בין החברה האם ויוונדי לניוז קורפ. כעת, משהושלמה סופית העסקה ואושרה על ידי הרגולטורים האירופים, התביעה מתבטלת.



ל-NDS התכתשות משפטית נוספת, עם הלקוחה הגדולה שלה DirecTV. בין השתיים קיימות תביעות הדדיות, כאשר NDS תובעת את דיירקטיוי בסכום של 600 מיליון דולר על העתקת הצ'יפים בכרטיסים החכמים של NDS . אולם, ייתכן שהתדיינות משפטית זו תגיעה אף היא לסיומה, שעה שבימים אלו החלו הנהלות שתי החברות לנסות וליישב את חילוקי הדעות ביניהן מחוץ לכותלי בית המשפט. מניית NDS מוסיפה כעת 0.2% למחיר של 12.9 דולר המשקף לה שווי שוק של כ-670 מיליון דולר. מתחילת השנה הוסיפה המניה כ-70%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully