וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורן באפט: "הרווח התפעולי של ברקשייר האתוויי ברבעון הראשון 1.7 מיליארד דולר - הטוב מעולם"

סוכנויות הידיעות

4.5.2003 / 9:03

חברת ההשקעות של וורן באפט, שצפויה לפרסם את תוצאותיה הכספיות ביום שישי, גם תמנה דירקטורים עצמאיים



וורן באפט, יו"ר ומנכ"ל חברת ההשקעות ברקשייר האתוויי, אמר אתמול באסיפה שנתית של בעלי המניות כי הרווח התפעולי של החברה ברבעון הראשון יהיה הטוב מעולם, ויסתכם בכ-1.7 מיליארד דולר. בתקופה המקבילה בשנה הקודמת דיווחה ברקשייר על רווח נקי של 916 מיליון דולר.



חטיבת ביטוח המשנה של ברקשייר, ג'נרל רה, חזרה לרווח ברבעון הראשון אחרי ארבע שנים רצופות של הפסדים - אמר באפט, שהוא בעל המניות המרכזי בברקשייר האתוויי. המשקיע האגדי ציין לטובה את עסקי הביטוח של ברקשייר - בהם גם את מבטחת הרכב קייקו, אשר תרמו למעלה ממחצית מרווחי החברה ברבעון האמור.



עם זאת, באפט ציין כי חטיבת NetJets של ברקשייר ממשיכה להפסיד - במיוחד באירופה, כתוצאה מהמשך החולשה בשוק המטוסים המשומשים. ברקשייר צפויה לפרסם את הדו"חות הכספיים לרבעון ביום שישי הקרוב.



באפט הודיע כי חברת ההשקעות שלו צפויה למנות דירקטורים עצמאיים, כדי לעמוד בכללי הפיקוח התאגידי החדשים שמציעה בורסת ניו יורק - וכי הדבר יתבצע עוד לפני המועד החוקי האחרון לכך. המיליארדר בן ה-72, שהונו נאמד ביום מ-30 מיליארד דולר, אמר כי מדובר רק בעניין של זמן עד שיימצאו המועמדים המתאימים.

מועצת המנהלים של ברקשייר מונה שבעה דירקטורים - בהם אשתו של באפט, בנו, ושלושה מנהלים בכירים שיש להם קשרים עסקיים עם החברה.



ביום שישי הודיעה ברקשייר על רכישת מקליין, חטיבת הפצת המזון של וול-מארט, תמורת כ-1.45 מיליארד דולר. העסקה תקנה לברקשייר מעמד מוביל בתעשיית הפצת המזון בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully