וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60% ממנהלי הכספים בארה"ב צופים עליות מתונות במדדי וול סטריט השנה

דפנה מאור

4.5.2003 / 10:03

סקר "ביג מאני" של "בארונ'ס" חושף התאוששות באופטימיות - אך זהירות רבה מתמיד בתחזית התשואות

מנהלי הכספים המובילים בארה"ב עברו שינוי קיצוני בגישתם להשקעות. 60% ממשתתפי סקר "ביג מאני" של מגזין בארונ'ס" מגדירים את גישת ההשקעות שלהם כ"פרית". בסקר הקודם, שנערך לפני חצי שנה, רק 43% נקטו בגישה פרית. נקודת השפל שנרשמה באוקטובר 2002 סימנה גם את נקודת המפנה בשוק - ברבעון הרביעי של 2002 נרשמה עלייה במדדי השוק.

בסקר החדש צפו המשתתפים כי מדד דאו ג'ונס יעלה ב-8.2% עד סוף השנה; מדד S&P 500 צפוי לעלות ב-4.2%; ונאסד"ק יעלה ב-4.7%. הסקר נערך בחודש אפריל, שהסתיים בעליות במדדים הראשיים בוול סטריט ובניצחון של ארה"ב בעיראק. מדד דאו ג'ונס עלה ב-5%; מדד S&P 500 עלה ב-8.1%; ומדד נאסד"ק עלה ב-9.1%. באפריל היו רק 11% ממשתתפי הסקר דוביים - והם מאמינים כי מדד דאו יירד ב-8.6% עד סוף השנה, בעוד שהנאסד"ק צפוי לרדת ב-13.7%.

למרות השיעור הגבוה של הפריות בקרב מנהלי הכספים, התחזיות למדדים מתונות למדי בהשוואה לתחזיות שניתנו בשנים עברו - כאשר האופוריה של תקופת הבועה עדיין לא פגעה באשליות הפרים.

בקרב המניות המומלצות מככבת פייזר, חברת התרופות הגדולה בעולם. אחריה מופיעות גם סיטיגרופ, ג'נרל אלקטריק וג'ונסון אנד ג'ונסון. בין המניות המופרזות במחירן נבחרו אי-ביי, אמזון ויאהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully