וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכרז לתפקיד מנהל "קול ישראל" יתקיים ב-20 במאי

רוני קורן-דינר

4.5.2003 / 12:14

בשבוע שעבר פנתה אגודת העיתונאים בירושלים לביהמ"ש בבקשה להורות למנכ"ל הרשות לכנס ועדת מכרזים לבחירת מנהלים ל"קול ישראל" ולערוץ 1 בטלוויזיה

ועדת המכרזים של רשות השידור לבחירת מנהל "קול ישראל" תתכנס ב-20 במאי. כיוון שמדובר במכרז פנימי, הוועדה תבחר מנהל מקרב עובדי רשות השידור שניגשו למכרז. ועדת המכרזים מונה 10 חברים: 7 חברי ועד מנהל, מנכ"ל רשות השידור ו- 2 נציגים של אגודת העיתונאים.

בשבוע שעבר פנתה אגודת העיתונאים בירושלים לבית הדין האזורי לעבודה בעיר, בבקשה להורות למנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, לכנס ועדת מכרזים לבחירת מנהל ל"קול ישראל" ולערוץ 1 בטלוויזיה. את "קול ישראל" מנהל מזה 14 שנים אמנון נדב, ואילו לטלוויזיה אין מנהל קבוע מזה שלוש שנים. המנהל הזמני הנוכחי הוא יוסי משולם.

בבקשה טוענת אגודת העיתונאים כי רשות השידור מפרה את ההסכמים הקיימים בעניין מינוי מנהלי המדיה, ואינה מקיימת את חובתה להקפיד על כללי מנהל תקין. מן הבקשה עולה כי נהלי בחירת מנהלי המדיה נקבעו בהסכם בין אגודת העיתונאים לבין רשות השידור במאי 2002, הקובע כי יפורסם מכרז חדש לכל תפקיד ניהולי אשר מאויש למעלה משש שנים על ידי אותו אדם. הדיון בבקשה נקבע לתאריך ה-8 במאי. ככל הנראה ידון בית הדין בתאריך זה באיוש משרת מנהל הטלוויזיה בלבד.

יו"ר הוועד המנהל, אברהם נתן, מסר: "אני מקווה שבתוך כשבועיים ועדת המכרזים תבחר מנהל לרדיו ובעקבותיו נאייש את כל שדרת הניהול ברשות השידור. לרשות קשה מאוד להתנהל בלי שדרת ניהול קבועה, ולצערי העניין מתעכב זמן רב מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully