וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונסט הישראלית חתמה על הסכם הפצה עולמי עם אריקסון

צורי דאר

4.5.2003 / 13:23

תוכנת אונסט תשולב במוצר של אריקסון הכולל גם אינטגרציה עם תוכנת מיקרוסופט; ההסכם כבר הניב לקוח חדש מדרום אפריקה

חברת אונסט (Onset Technology) הישראלית חתמה על הסכם עם ענקית התקשורת אריקסון. במסגרת ההסכם תפיץ אריקסון את מוצריה של החברה הישראלית ברחבי העולם.

אונסט עוסקת בפיתוח פתרונות המאפשרים גישה למידע המצוי ברשת ארגונית ממכשירים אלחוטיים. משפחת מוצרי ה-METAmessage של אונסט מאפשרת לקרוא מסמכים המצורפים לדואר אלקטרוני, קבצים, דפי אינטרנט, וכן מידע ממערכות ארגוניות כגון ERP ,CRM ואחרות ממכשירים סלולריים.

תוכנת אונסט תשולב במוצר של אריקסון, Moso, הכולל גם אינטגרציה עם תוכנת מיקרוסופט. באמצעות Moso מעניקות חברות טלפוניה גישה אלחוטית למשתמשי הקצה שלהן. השילוב של המוצרים יאפשר ללקוחות אריקסון גישה אלחוטית ומאובטחת לאינפורמציה הנמצאת בשרת ה-Exchange הארגוני. אונסט מסרה כי לקוח ראשון מדרום אפריקה כבר רכש את הפתרון.

אונסט טכנולוגיה נוסדה בשנת 1997 על ידי גדי מזור, המכהן כנשיא ומנכ"ל, ורון מאור, המשמש כמנהל הטכנולוגי. אוסנט גייסה עד כה כ-17 מיליון דולר. על בעלי מניותיה נמנות הקרנות אתגר, FLV הבלגית, אינטל קפיטל, מאג ונצ'רס הטייוואנית, קטליסט, הולינג'ר דיגיטל הקנדית ופועלים תקשורת אלקטרונית.

בשנת 2000 רכשה אונסט את חברת CMR הישראלית, שהתמחתה בתחום המסרים המאוחדים, תמורת 5 מיליון דולר. במהלך הרבעון השלישי של 2002 רכשה את חברת וויירלס אונראמפ האמריקאית, העוסקת בפיתוח טכנלוגיית דחיפת מידע למכשירים סלולריים.

לאונסט יש כיום יותר מ-1,000 לקוחות ארגוניים, שכ-60 מהם נמנים עם חברות Fortune 500, וכ-90 אלף משתמשי קצה. על לקוחותיה של החברה נמנים סיטי גרופ, ליהמן ברדרס, נאסד"ק, הבורסה של ניו יורק (NYSE), רשות ניירות ערך האמריקאית (SEC), בתי הקונגרס, AIG, שירות הדואר האמריקאי, ה-FDA, נאס"א NBC ,CBS, קוקה קולה, פפסיקו וענק התרופות פייזר. לאונסט הסכמי שיתוף פעולה עם מיקרוסופט, אריקסון, RIM ,Skytel ,T-Mobile וכן עם mmO2.

משרדי החברה שוכנים בקליפורניה ובהרצליה, והיא מעסיקה 45 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully