וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתולים שמנים בכדורגל הבריטי: מנהלי המועדונים בפרמייר ליג קיבלו שכר גבוה למרות הפסדים כספיים

סוכנויות הידיעות

4.5.2003 / 15:33

לפי "אינדיפנדנט" הבריטי שכר המנהלים הבכירים בענף זהה לזה של מנהלי תאגידים תעשיתיים המגלגלים סכומים גדולים פי עשרה ממועדוני הכדורגל



מנהלים של מועדוני כדורגל אנגלים ובעלי תפקידים בכירים בפרמייר ליג נהנים ממשכורות עתק בשעה שמרבית המועדונים רושמים הפסדים. כך עולה מסקר שביצע "אינדיפנדנט" הבריטי על סמך התוצאות הכספיות האחרונות של מועדוני הכדורגל המובילים של אנגליה.



20 המנהלים בעלי השכר הגבוה ביותר בענף הכדורגל של אנגליה נהנים משכר שנתי של יותר מ-345 אלף דולר, כאשר עשרה בעלי השכר הגבוה מרוויחים יותר מ-642 אלף דולר. בעל השכר הגבוה ביותר הוא ריצ'רד סקאדמור, מנכ"ל הפרמייר ליג, אשר מתהדר בשכר של 1.15 מיליון דולר.



רמות השכר של מנהלים בענף הכדורגל האנגלי גבוהות לעומת אלו של מנהלים בענפים אחרים כאשר בוחנים את היחס שבין שכר המנהלים למחזור המכירות השנתי של החברות שבראשן הם עומדים. כך למשל, שכרו של מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד, פיטר קיינון, שהסתכם במיליון דולר, הוא גבוה פי שלושה מזה של בעל תפקיד מקביל מחוץ לענף הכדורגל אשר עומד בראש חברה עם מחזור מכירות שנתי של 234 מיליון דולר - מחזור המכירות של מנצ'סטר יונייטד.



מחוץ לענף הכדורגל, בעלי רמת שכר דומה לזה של 15 המנהלים בעלי השכר הגבוה בענף, עומדים בדרך כלל בראש תאגידי ענק בתחום התעשייה - דוגמת הונדה בריטניה, סמסונג וסימנס - עם מחזור מכירות של כ-2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully