וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש נעתר לערוץ 10: הוציא צו מניעה זמני כנגד גלובקול שביקשה לנתק הערוץ משירותי טלפוניה

אמיר הלמר

4.5.2003 / 16:50

ערוץ 10 טוען כי גלובקול דרשה הגדלת התשלום בתקופת ההקפאה כך שלמעשה יכוסו גם חובות העבר; עוד נטען כי ניתקה את שירותי הטלפון של הערוץ למשך מספר דקות



נשיא ביהמ"ש המחוזי בתל אביב אורי גורן הציא בסוף השבוע צו מניעה זמני האוסר על חברת גלובקול לנתק את שירותי הטלפוניה שהיא נותנת לערוץ 10 ולחברת החדשות שלו, המצויים בהקפאת הליכים.



ביום שישי האחרון הגיש בא כוח הנאמנים, עו"ד גד אזור, בקשה דחופה למתן צו מניעה זמני כנגד גלובקול בטענה שהאחרונה עומדת לנתק את שירותי הטלפוניה אשר היא מספקת לערוץ.



בבקשה נטען בין השאר כי לאחר שהחברות נכנסו לתקופת הקפאת הליכים, הודיעה גלובקול לנאמנים כי בכוונתה להפסיק לתת שירותים לחברות, וזאת מאחר שהחברה לא קיבלה תשלום עבור שירותים שניתנו על ידה קודם להקפאת ההליכים של החברה.



למרות זאת, נטען בבקשה, הודיעה נציגת גלובקול כי אם ערוץ 10 יתחייב באמצעות הנאמנים לשלם עבור שירותים שוטפים בתקופת ההקפאה, אז גלובקול תשקול את המשך הפעילות השוטפת שלה עם הערוץ.



הנאמנים טוענים כי הסכימו להתחייב בפני גלובקול כי החברות ישלמו בתקופת ההקפאה עבור שירותים שיקבלו אך אז הודיע להם מנכ"ל גלובקול כורש אברהמי כי גלובקול דורשת את תיקון ההסכמים המקוריים שבין הצדדים באופן בו תעריפי השירותים שינתנו לחברות בתקופת ההקפאה יוגדלו, כך שיתרת חובן של החברות כלפי גלובקול בגין השירותים שניתנו בחודש מארס תכוסה.



עוד נטען בבקשה כי גלובקול הודיעה לחברות כי בכוונתה לנתק את שירותי הטלפוניה אותם היא מספקת אם לא יענו לדרישותיה וכי המשך אותו יום ניתקה גלובקול את מרכזיית החברות לשיחות טלפון יוצאות למשך מספר דקות, וזאת על מנת להמחיש את "רצינות" כוונותיה.



בנוסף, נטען כי גלובקול הודיעה כי תמשיך לספק שירותים שוטפים, אך ורק אם יסכימו הנאמנים לשלם מראש בראשית החודש סך של 100 אלף שקל עבור השירותים העתידיים שינתנו על ידה במהלך אותו חודש וכן להעלות את תעריפי השירותים ב-25% מעבר לתעריפים הקיימים בהסכמים.



בעקבות זאת, פנו הנאמנים לביהמ"ש בבקשה לצו שימנע מגלובקול לנתק את החברה משירותי טלפוניה. כאמור, ביהמ"ש נעתר לבקשה לצו מניעה זמני ויקיים מחר דיון בבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully