וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופוריה בשווקים הקפיצה את המחזור בבורסה ל-542 מיליון שקל - המחזור הגבוה ביום מסחר רגיל מאז תחילת 2000

אילן מוסנאים

4.5.2003 / 17:55

המחזור היום היה גבוה פי 3.5 מהמחזור היומי הממוצע בחודש ינואר האחרון; ברכישות בלט הציבור, המוסדיים המקומיים וכן משקיעים זרים; טבע ריכזה מחזור של 125 מ' ש'; מה קורה בבורסה - לחצו כאן למעקב שוק עדכני



הריצה אל הבורסה תפסה היום תאוצה חדה, ובמקביל לעליות החדות שרשמו המניות, נרשם גם גידול חד במחזורי המסחר במניות לרמה של כ-542 מיליון שקל - הגבוה ביותר ביום מסחר רגיל מאז תחילת שנת 2000.



נציין כי המחזור היום היה גבוה בכ-72% מהמחזור היומי הממוצע בחודש אפריל, שיחד עם המחזור ביום הפקיעה עמד על כ-315 מיליון שקל והיה גבוה פי 3.5 ממחזור ממוצע של כ-150 מיליון שקל בינואר.



נציין כי חלק נכבד מהמחזור היומי משויך למסחר במניות ענקית התרופות הגנריות טבע, שריכזה מחזור עצום של 125 מיליון שקל. המחזור החריג בטבע נרשם על רקע הירידות החדות שהחברה רשמה בסוף השבוע בוול סטריט, והפער השלילי של 5% בו סיימה המניה את המסחר.



פעילות ערה נרשמה גם במניות הבנקים הגדולים, הפועלים ולאומי , שריכזו יחד מחזור של כ-60 מיליון שקל.



בשוק מציינים כי ההתעוררות במחזורים נבעה מפעילות ערה של הציבור שהחל לרכוש מניות דרך קרנות הנאמנות ומנהלי התיקים. בנוסף נרשמה פעילות ערה מצד מוסדיים מקומיים שהחליטו להגדיל את הרכיב המנייתי וכן רכישות של זרים שפעלו בעיקר במניות הבנקים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully